Frozen baby

Side

Glad i forumet
VIP
Hjelp, så skummelt! Klarte ikke lese alt, jeg griner sånn av disse historiene! Så bra det gikk godt til slutt! Håper det går knirkefritt denne gangen og at dere får en rolig og fin start på det nye livet!

Oi- kjære vene.. Det må ha vært utrolig tøft! Bra du får ekstra oppfølging nå:)

Hjelpe meg, for en start! Utrolig sterkt å lese om, og for en vakker gutt dere har! Ønsker dere alt godt :)

dumidalia skrev:
Hjelpe meg, for en start! Utrolig sterkt å lese om, og for en vakker gutt dere har! Ønsker dere alt godt :)

Takk for det:) Nå er det 1,5 år siden denne artikkelen ble skrevet, så tiden går fort:)

Huff så fælt med en slik start på barsel tiden!
Jenta vår var også litt kald da hun kom ut, men ikke mer enn at legen måtte stå og gi henne litt kroppsvarme til hun var oppe i normal temperatur. 
Tror ikke det var snakk om mer enn 1 grad eller noe

Princess88 skrev:
Huff så fælt med en slik start på barsel tiden!
Jenta vår var også litt kald da hun kom ut, men ikke mer enn at legen måtte stå og gi henne litt kroppsvarme til hun var oppe i normal temperatur. 
Tror ikke det var snakk om mer enn 1 grad eller noe

Sønnen min var ikke kald, men de kjølte han ned for å gi han størst mulig sjanse for å overleve og minst mulig hjerneskade.

Først vil jeg si gratulerer med en ny baby i magen og for en vakker gutt du har nå.uff for en skremmende opplevelse men er glad på deres vegne at alt har gått så bra i ettertid.

Så skummelt..
Er veldig bra det gikk bra til slutt :) <3

Sønnen min var ikke kald, men de kjølte han ned for å gi han størst mulig sjanse for å overleve og minst mulig hjerneskade.

Ååå.. Beklager, jeg misforstod visst litt! 

For en tøff start på barseltiden. Kjente en liten varme i hjertet av at jordmor gråt også (det er litt godt når de som skal ta vare på en, ta rette avgjørelser og handle raskt.. kanskje ikke alltid får informert mamma og pappa godt nok, men at de virkelig BRYR seg om barnet). Så utrolig bra at det ble hastet i vei og han ble tatt godt vare på og tydelig helt rette avgjørelser. Godt godt godt at sønnen din har det bra og har klart seg så bra. Mirakelbarn og et sterkt barn. Dette kan du, det å lage sterke barn <3. En utrolig nydelig gutt du har og lykke til med forestående også :-D.

Sånn i helheten vil du være bra rusten foran neste fødsel... en liten sak vil ikke vippe deg/dere av pinnen ihvertfall. Massevis av lykke til :). Ble skikkelig rørt av historien om gutten din, Jonathan <3

Princess88 skrev:

Ååå.. Beklager, jeg misforstod visst litt! 

Du det går da bra:) jeg bare retta på misforståelsen;)

Jeg har vært igjennom akkurat den samme behandlinga med min sønn, som fylte 1 år for ikke lenge siden. Min var også født med en veldig tykk og stram navlestreng og var uten liv i 6 min når han kom til verden. Men takk og lov for behandlingen med nedkjøling. Det ser ut som om vi har vært kjempe heldige, har en aktiv gutt som er i full aktivitet og babler i vei dagen lang :) Følges opp hos fysioterpeut og til kontroller på sykehuset, men det er bagateller når alternativet kunne ha vært mye værre. Hvordan følges dere opp?

manestråle skrev:
Jeg har vært igjennom akkurat den samme behandlinga med min sønn, som fylte 1 år for ikke lenge siden. Min var også født med en veldig tykk og stram navlestreng og var uten liv i 6 min når han kom til verden. Men takk og lov for behandlingen med nedkjøling. Det ser ut som om vi har vært kjempe heldige, har en aktiv gutt som er i full aktivitet og babler i vei dagen lang :) Følges opp hos fysioterpeut og til kontroller på sykehuset, men det er bagateller når alternativet kunne ha vært mye værre. Hvordan følges dere opp?

Vi ble fulgt opp av fysioterapaut og sykehuset det første året, men fysio'n ga oss valget da han fylte 1 år om vi ville fortsette, noe vi ikke ville hvis vi ikke måtte. De sa vi ikke trengte fordi han klarte seg så bra:) nå følger han kontroller som andre på hans alder på helsestasjonen. Så bra gutten deres også klarer seg så bra. Ja vi har vært kjempe heldige! :) Nå er jo sønnen min 3 år, og er som alle andre 3 åringer :D

Så godt å se at han ikke har fått nå varig men. Gutten min skal følges opp av fysioterapeut til han begynner å gå og skal til kontroll til sykehuset ved 2 årsalder. All takk til den forholdsvis nye behandlingsmetoden.

Back
Topp