Frokosttråden.

Tigermor

Gift med forumet
August 2018
Hva spiser du til frokost i dag?

Gjør dere litt mer ut av frokosten når det er helg i forhold til hverdag?

:)
 
Idag hadde tanta og onkelen til samboeren bestilt frokost på døra til oss! [emoji7] For en utrolig hyggelig overraskelse å våkne til!
 
Idag hadde tanta og onkelen til samboeren bestilt frokost på døra til oss! [emoji7] For en utrolig hyggelig overraskelse å våkne til!
Oj, går det an?
Det har jeg aldri hørt om, faktisk. «Houseservice» liksom? :D
 
Hater frokost. :p

Idag spiste jeg før kl 9 for første gang på lenge. Spiste to skiver med makrell i tomat og majones. Litt på tvang da treåringen ville ha det og jeg ikke åpnet en boks fordi han skulle ha én skive. Helst drikker jeg kun kaffe fram til 10-11...

Av og til gjør vi litt mer ut av frokosten i helgene med egg, Biola og sitter sammen alle rundt frokostbordet. :)
 
Jeg skal lage arme riddere til frokost i dag. Sambo dro tidlig i morges, så jeg er alene hele dagen. :p

Ligger bare å sløver i senga. Lurer på når jeg står opp. Er sulten.
 
Her blir det toast og avokado. Og en høyst middelmådig caffe latte. Frokost på veikro i Danmark, da vi måtte dra tidlig for å rekke til kaia 11.30, og med 2 små barn tar det litt lenger tid for må stoppe. Eldste er superfornøyd da, han får amerikanske pannekaker ;)
 
Pleier alltid å spise sen frokost i helgene, med familien samlet. Varmer rundstykker og koker egg [emoji5] Gleder meg til å stå opp snart [emoji39]
 
Rundstykke i hånden på vei til stranden og yoghurt på stranden for meg og mini :)
 
Om vi står opp alle sammen samtidig spiser vi sammen og steker rundstykker og koker egg, men skjer sjelden [emoji23] en av oss sover gjerne litt frempå mens den andre står opp [emoji85] Men så er frøkna opp mellom 5 og 6 og da [emoji28]
 
I dag hadde vi rundstykker til frokost :) Pleier å ha det i helgene, er så deilig med varme rundstykker :) så blir det litt forskjellig pålegg. Noen ganger egg.
 
Fitness med skummet melk. Har ofte egg og bacon i helgene, men i dag ble det litt travelt :)
 
Vi spiser ikke frokost hjemme i uke dagene. Så i helgene får de ofte bare servert mat til tv'en så spiser de der mens jeg steller meg å gjør meg klar til å dra ut. Så drar vi ut å leker o.l...

På høst/ vinter når det er mørketid så dekker vi på bordet med litt forskjellig å tar oss mer god tid med gjerne kakao.

Ferier er det ekstra kos med oboy, enkelte dager yoghurt, frokostblandinger, rundstykker, polarbrød, enkelte dager stekt egg andre dager kokt, og mye vannmelon og bær.
 
Back
Topp