Frokosttråden.

En tråd i 'Matforum' startet av Tigermor, 9 Jun 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Tigermor Gift med forumet August 2018

Hva spiser du til frokost i dag?

Gjør dere litt mer ut av frokosten når det er helg i forhold til hverdag?

:)

2. Trheim1992 Forumet er livet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Idag hadde tanta og onkelen til samboeren bestilt frokost på døra til oss! For en utrolig hyggelig overraskelse å våkne til!

• Liker Liker x 2
  3. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Fekk så lyst på hvetebollene som lå på kjøkkenbenken

4. Tigermor Gift med forumet August 2018

Oj, går det an?
    Det har jeg aldri hørt om, faktisk. «Houseservice» liksom? :D

5. Cosacita Forumet er livet

Hater frokost. :p

Idag spiste jeg før kl 9 for første gang på lenge. Spiste to skiver med makrell i tomat og majones. Litt på tvang da treåringen ville ha det og jeg ikke åpnet en boks fordi han skulle ha én skive. Helst drikker jeg kun kaffe fram til 10-11...

Av og til gjør vi litt mer ut av frokosten i helgene med egg, Biola og sitter sammen alle rundt frokostbordet. :)

6. Tigermor Gift med forumet August 2018

Jeg skal lage arme riddere til frokost i dag. Sambo dro tidlig i morges, så jeg er alene hele dagen. :p

Ligger bare å sløver i senga. Lurer på når jeg står opp. Er sulten.

7. Trheim1992 Forumet er livet Septemberhjertene 2018 Oktoberfruene 2018

Morgenlevering het det

8. onskedrom Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Høsthjerter 2017

Her blir det toast og avokado. Og en høyst middelmådig caffe latte. Frokost på veikro i Danmark, da vi måtte dra tidlig for å rekke til kaia 11.30, og med 2 små barn tar det litt lenger tid for må stoppe. Eldste er superfornøyd da, han får amerikanske pannekaker ;)

9. Ella30 Forumet er livet Septemberhjertene 2018

Pleier alltid å spise sen frokost i helgene, med familien samlet. Varmer rundstykker og koker egg Gleder meg til å stå opp snart

10. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP August 2018

Nuggati

11. mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Rundstykke i hånden på vei til stranden og yoghurt på stranden for meg og mini :)

12. frk•sillymilly Gift med forumet ♡Junigull 2016♡

Om vi står opp alle sammen samtidig spiser vi sammen og steker rundstykker og koker egg, men skjer sjelden en av oss sover gjerne litt frempå mens den andre står opp Men så er frøkna opp mellom 5 og 6 og da

13. Kengu Forumet er livet VIP

Ja da blir det bacon til kengubarnet og mannen
    Noen ganger egg

14. Samboerfruen Gift med forumet Januarhula 2014 Marsboerne 20 18

Kokosyoghurt m/granola, blåbær og kakoa er favoritten

15. xiddigaha Elsker forumet Himmelbarn Vi som prøver :)

I dag hadde vi rundstykker til frokost :) Pleier å ha det i helgene, er så deilig med varme rundstykker :) så blir det litt forskjellig pålegg. Noen ganger egg.

16. Ugglyya Glad i forumet

Så utrolig koselig!

17. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Fitness med skummet melk. Har ofte egg og bacon i helgene, men i dag ble det litt travelt :)

18. Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017

Yoghurt med müsli som hver morgen

19. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

Steker rundstykker hver lørdag og søndag. Koker egg og har laks i dag :)

20. Lykkeliten Glad i forumet

Vi spiser ikke frokost hjemme i uke dagene. Så i helgene får de ofte bare servert mat til tv'en så spiser de der mens jeg steller meg å gjør meg klar til å dra ut. Så drar vi ut å leker o.l...

På høst/ vinter når det er mørketid så dekker vi på bordet med litt forskjellig å tar oss mer god tid med gjerne kakao.

Ferier er det ekstra kos med oboy, enkelte dager yoghurt, frokostblandinger, rundstykker, polarbrød, enkelte dager stekt egg andre dager kokt, og mye vannmelon og bær.

Del denne siden