Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brødskive e.l med bringebærsyltetøy. Det skal visstnok være kvalmestillende
Jeg må bevege meg litt før jeg klarer å spise og har det samme problemet selv nå, ingenting frister..![]()
Kjenner til det, for min del skjer det ca 10 min etter det har ringt inn, og jeg har gått inn til klassenTakk, skal prøve det!Jeg vil og helst bevege meg litt først, problemet er bare at vi alltid har dårlig tid om morgenen, og plutselig er vi i bilen på vei til barnehagen, og DA slår kvalmen til for fullt
![]()
For med funker naturell youghurt med litt musli. Å ikke tygge så mye hjelper meg langt på vei. Kanskje verd å prøve? Jeg drikker også mye vann, sånn at det er noe i magen hele tiden![]()
Sist svangerskap fikk jeg tips om å spise mandler så fort jeg våknet. Det hjalp for meg mot morgenkvalmen. Så klarte jeg "vanlig" frokost en stund etter![]()
Ja, jeg hadde litt på nattbordet som jeg spiste med engang jeg våknet, så rakk ikke kvalmen slå helt innMandler ja, kanskje det kan være noe! Bare en liten håndfull da eller? Må kanskje prøve det, selvom tygging ikke frister noe særlig![]()
Mager kesam med kiwi, banan, korn/frø du liker og nøtterFlere som sliter med å få i seg frokost om dagene? Jeg vet at jeg MÅ spise, hvis ikke blir jeg så himla kvalm, men ingenting frister.Noen som har gode tips til hva som er lett å få i seg?
![]()