Frokost

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hva spiser dere til frokost? Matlysten er liksom ikke på topp her om dagen :yuck:

Weetabix, banan, chips, sjokolade eller så drikker jeg bare melk

De dagene jeg nå har vært hjemme, så har det gått i havregrøt eller rundstykker. Må si at havregrøten MÅ ha smørsmak for at jeg skal klare å få den ned :playful:

Idag ble det ristet brød med smør og gulost. Jeg pleide å spise havregryn weetabix før, men nå brekker jeg meg bare av tanken :smiley-ashamed004

Grov baguett fra meny som jeg smører med smør, ost, skinke og agurk! :hungry:
Ellers synes jeg brødskive med bringebærsyltetøy og ost funker! Ost er lism nøkkelen her virker det som :hilarious:

I dag ble det yoghurt med oppskjært appelsin. Ikke spesielt fristende, men det gikk ned. Sliter med matlysten om dagen, det har gått en del i toast med bare ost :shy:

Spiser så mye jeg kan før kvalmen slår inn si :hilarious:

I det siste har jeg fått dilla på oppkutta kyllingfilet å råkostsalat:dontknow

Grov baguett fra meny som jeg smører med smør, ost, skinke og agurk! :hungry:
Ellers synes jeg brødskive med bringebærsyltetøy og ost funker! Ost er lism nøkkelen her virker det som :hilarious:
Nå fikk jeg lyst på baguett med ost og skinke :hilarious:

De siste dagene har det gått i skive med smør og banan. Men svært lite frister :depressed:

Føler med deg! Har gått fint med smoothie siste ukene, helt til den kom i retur :shy:

Så de siste to dagene har det gått i fint rundstykke med skinke og litt frukt.
Jeg prøvde å lage med smoothie igår, men bananene var ikke modne nok så den smakte bare helt grusomt! :hilarious:

Idag hadde jeg så lyst på ristet brød med sjokoladepålegg og et glass iskald melk inntil!

Ristet skive med steikt egg går det mye i her! Og knekkebrød med gulost, agurk og paprika :happy:

Back
Topp