Frokost

Petrinemor97

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Hei flotte damer!
Lurte på hva dere får i dere til frokost?
Sliter litt med å få i meg mat etter jeg har stått opp og det har vært egentlig siden før jeg ble gravid åg, men nå blir jeg jo veldig kvalm om jeg ikke får i meg noen ting.

Så lurte på hva dere spiser til frokost? :)

I dag ble det et eple bare et glass vann og et glass appelsinjuice, får se om jeg får i meg et knekkebrød etterhvert.

Og jeg spiser vanligvis ikke frokost.. blir kvalm om jeg spiser frokost, men når jeg er gravid, så er jeg sulten når jeg våkner[emoji4] Selvom jeg bare er 4 uker på vei. Merkelig men[emoji23]

Jeg spiser generelt aldri frokost, og jeg er ikke glad i brød. Men i dag spiste jeg 4 skiver til frokost :p...

Og jeg spiser vanligvis ikke frokost.. blir kvalm om jeg spiser frokost, men når jeg er gravid, så er jeg sulten når jeg våkner[emoji4] Selvom jeg bare er 4 uker på vei. Merkelig men[emoji23]

Ja jeg er også sånn som blir kvalm eller uggen når jeg har spist frokost før når jeg var gravid, men må spise nå siden jeg blir kvalm om jeg ikke får i meg noe, men regner med det kommer til å gå over etterhvert. :) Men det er merkelig hvordan kroppen forandres når man blir gravid ja :o

Jeg spiser generelt aldri frokost, og jeg er ikke glad i brød. Men i dag spiste jeg 4 skiver til frokost :p...

Såpass ja haha :D Men bra du får i deg mat da, her er matlysten på bånn.. Litt bedre noen dager, men er veldig forskjellig fra dag til dag... men går vell over :)

Kjøleskapsgrøt. Tar et beger med yoplait sin double 0 over i en bolle, tilsetter 1-2 dl med havregryn, 1 spiseskje med chiafrø, samt noen rosiner. Har over plastfolie og lar det stå i kjøleskapet til dagen etter. Topper da med litt frisk frukt (eplebiter, druer, banan etc) evt har over friske bær. Kjempegodt og metter lenge :)

Er vanligvis ikke noe frokostmenneske. Spiser ikke frokost før jobb blant annet, og det kommer an på hvor sent jeg står opp. I dag ble frokosten lasagne fra i går x) ellers de siste dagene har jeg tatt en brødskive eller knekkebrød med smøreost :)

Spiser knekkebrød eller hiver i meg en herbalife shake :) men jeg er ikke kvalm enda, så foreløpig går d fint.

Såpass ja haha :D Men bra du får i deg mat da, her er matlysten på bånn.. Litt bedre noen dager, men er veldig forskjellig fra dag til dag... men går vell over :)

Hva med yoghurt? Med bær eller frukt? Og noen nøtter? :)

Tror jeg skal prøve å se om det er noe som kan være godt nå, men har egentlig aldri vært glad i yoghurt før. Men kan jo hend det har forandret seg nå :)

Haha.. jeg er ikke noe glad i det sjøl.. men med bær og nøtter går det ned, og da får man jo i seg en del næring :)

Jeg har laget smoothie hver dag siden jeg fant ut jeg var gravid :laughing002 Varierer med litt jordbær, blåbær, banan, spinat sammen med litt yoghurt og juice! Skal det mette mer kan du jo lage smoothiebowl med granola, eller du kan tilsette havregryn :)

Ingenting som frister for tiden.. . Men fikk i meg to kokte egg med litt smør til frokost i dag. Nå er jeg på jobb og lurer på hva jeg skal spise i pausen, for må ha mat, men ingenting som frister nå heller:meh:

Jeg har så lang kjørevei til jobb og må tidlig opp så her blir det å spise knekkebrød med brunost i bilen på vei til jobb. I dag drakk jeg et glass biola før jeg dro, og det var egentlig godt å få i gang magen litt tidligere enn vanlig

Er ganske dårlig på frokost, så blir ofte smoothie eller kokt egg.
Problemet nå er at jeg ikke får i meg mer enn halvannet egg før konsistensen gjør meg kvalm:wacky:

Back
Topp