Frokost.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Ja.
Idag vart det brødskive med nugatti, ikke favoritten, men vi var tomme for servelat xD
Er det jeg som regel vi ha til frokost, med majones og agurk :D

Brødskive eller frokostblanding. Går mest I skinkeost og leverpostei som pålegg. Er det barna spiser så alt jeg kjøper til meg selv bare blir dårlig i kjøleskapet. Mannen spiser frokost på jobb siden han begynner kl 06.

Her er vi elendige på frokost. Mannen drar med seg en frukt i bilen på vei til jobb, minste apiser jo melk :p, hu på 8 spiser en god morgen yoghurt og jeg venter som regel til kl 12/1 før jeg tvinger i meg et knekkebrød.

Jeg er ikke flink til å spise frokost. Det blir som regel hvis vi har middagsrester igjen. Eventuelt noe ferske rundstykker. En sjelden gang kan jeg spist ristet brød eller ostesmørbrød da :)

Nå for tiden går det i nesquick frokostblanding. Må være noe som er lett å få i seg, altså søtt.

Prøver å spise frokost hver dag. Ikke alltid lett.
I dag ble det rundstykker med kokt egg:)

Ja, frokost spiser vi sammen hver morgen.

Noen ganger brødskiver med div pålegg, andre ganger havregrøt, eller egg med bacon osv

Er skikkelig dårlig på å spise frokost.. Men blir som regel brødskive med noe pålegg :p eller middagsrester.. Feks stekt potet..

Ja. Ei brødskive eller to

Og jeg er matlei!

Eggerøre av 2 egg og har det på knekkebrød med skinke .må være rugsprø . Høres rart ut men er veldig godt. Må ha frokost :joyful:

Jeg blir fort veldig grinete om jeg ikke får i meg mat kort tid etter jeg står opp. I dag ble de 2 skiver med kokt egg. Ellers går det mye i müsli og yougurt:)

Veldig frokostmenneske. Nå for tiden som jeg er gravid, går det i grovt knekkebrød med leverpostei og melk. Til vanlig spiser jeg stortsett havregrøt med proteinpulver (vaniljesmak), chiafrø og sukringold :)

Back
Topp