Frokost

Kh89

Elsker forumet
Hva spiser dere til frokost? Her blir det som regel yoghurt, musli, valnøtter og frukt og bær som jordbær, Kiwi, bringebær, blåbær og banan. Men nå kjenner jeg at jeg vil ha litt variasjon. Problemet er at det ikke må være for "tungt" å spise :p
Så, er det noen som har gode frokostforslag? :)

Jeg spiser mye det samme som deg, yogurt, musli og frukt. Må ha i meg noe skikkelig da jeg ikke får mulighet til å spise igjen før pause i arbeidsdagen. De dagene jeg ikke vil ha dette spiser jeg skive med grønnsaker eller frukt til, så det ikke blir så tungt. Ost med tomat og agurk, smøreost med salat og paprika, og syltetøy med banan på er favorittene :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

Mye jordbær. Selges billig på en gård rett borti her i tillegg til jordbær i hagen hos svigers :)
Men går mye i brødskive med ost eller salami. Kjedelige saker :P

Spiser fast jordbær, bringebær, blåbær og banan i vaniljekesam med knuste mandler og raspet mørk sjokolade... Aldri vært noe frokost menneske, så deler lunsjen min på jobb i to, så spiser igjen i 11tiden og så litt senere på dagen :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er det helst brødmat til frokost :p jobber i bhg så spiser som regel frokost på jobb i ukedagene. I helgene er det stort sett brødmat men prøver å variere litt med pålegg, egg i ulike varianter, bacon, rekesalat o.l. Ellers så har vi havregrøt av og til :p

Jente 2010 & 2012 <3

Her går det i brødskive med kokt skinke med noe grønt. Enten med isberg salat og tomater eller bare agurk. :)
På en dårlig dag blir det en nutrilettbar for å få næringsstoffer eller en nutridrink.

Kesam står øverst på listen her. Helst den med Lime. Fantastisk. Hvis jeg er gått tom for den tar jeg ett par knekkebrød med makrell i tomat :-)

Brødskive med noe pålegg, veksler vel hovedsakelig mellom leverpostei, brunost, banan og servelat :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14 ❤️

Kokt egg og havregryn med biola naturell :-) eller frø knekkebrød med hvitost eller makrell i tomat.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg spiser en kosterstatter og ett eple. Er ikke noe frokost menneske, men dette har jeg fått beskjed av legen at jeg må ha i meg:)

Jeg er veldig kjedlig, og spiser brødskiver til frokost. Kjøper grovt kornbrød, så litt sunt da. :P Pålegg er skinke, ost, banan, egg eller makrell i tomat som oftest. Lager havregrynsgrøt hvis jeg får lyst på av og til. :)

Det som frister. Er egentlig ganske dårlig på å spise frokost men nå prøver jeg faktisk å få i meg mat om morgenen.
Banan,coco pops,yoghurt,havregrøt,knekkebrød eller noe sånt.

:dance011

Jeg har hatt problemer med å spise brødskive som første måltid. Men nå bedrer det seg. Fikk det til i går. Ellers er det frokost blanding med fiber, yoghurt naturell med vaniljepulver, musli og bær eller havregeyn og melk. Brødskiven er det tyttebær eller kokt skinke med crispi salat og agurk. Eller bare en ski e med bifftomat og maldonsalt på ei grov skive. Klarer å spise mer grovt brød nå! Lykke! Blir mer mett.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her går det i havregryn og egen heimelaga musliblanding man har i ovnen (granola heter det kanskje? )
4 ss havregryn og 1 ss musli + 10g rosiner og 1ts syltetøy for å være nøyaktig pluss ekstra lett melk :-P samme hver dag, må ha melk klarer ikke brød :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp