Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er aldri sulten på morgenen, men siden jeg har en liten passasjer i magen føler jeg at jeg må spise frokost!
Så nå skal jeg lage meg knekkebrød med brunost. Og appelsinjuice! [:)]
sitter og spiser frokost nå jeg - grete roede-kurene mine før jul har gjort at magen min krever 5 måltid om dagen... var ikke så flink til det før. Men frokost, det har jeg alltid spist!
Spiser frokost nå når jeg er gravid. Og nå når jeg jobber tidlig skift så må jeg spise før jeg går på jobb, viss ikke klarer jeg ikke fungere innen jeg skal hjem..[8|]
Spiste frokost veldig tidlig i dag jeg da. Våkna av de hersens kynnerne halv 5. prøvde desperat å sove litt til men de gjorde for vondt til det. Så da stod jeg like godt opp og tok meg litt mat for å ha noe å gjøre. [8|]
Spiser frokost hver dag. Kroppen kommer ikke i gang hvis jeg går rundt sulten. Koser meg med 2 brødskiver sammen med sønnen min før jeg kjører han til dagmammaen.[;)]
Hvis jeg har noe godt så prøver jeg meg på frokost, men er skikkelig dårlig til det...
Har funnet ut at jeg må prve å endre kostholdet mitt en liten smule...
Får ikke til å spise noe med det samme jeg står opp...selv om det kjennes som jeg er sulten. Står opp rundt kl 7, å får de to eldste klar og på skolen, så får minstemann frokost. Når han legger seg ut i vogna for å sove hender det at jeg spiser litt; så det er vel tid for det nå.. Å etter å ha lest alt dere andre sitter å spiser var det nesten som jeg ble sulten ja.. Nå blir det frokost på meg gitt....
Eg våkner som oftest kjempe-sulten, så frokost må eg ha, så fort så mulig [:)] Spiser som oftest 2-3skiver, men pleier ikkje gå så lang tid før eg har eit måltid til... [:D]
jeg spiser heller ikke frokost,men nå har jeg lyst på å føler jeg må.[:)]håper det forsetter etter jeg er gravid også,merker mye mer energi uyover dagen.
Frokost er pyton!
aldri lyst på mat like etter at jeg har stått opp. tvinger i meg melk og juice, og noen ganger knekkebrød. Lunsj, derimot, det er digg...
Jeg har aldri vært noe glad i frokost! må våkne ordentlig før jeg kan spise! Men etter at jeg begynte å bli kvalm i begynnelsen av graviditeten så har jeg spist litt til frokost, men kun et knekkebrød/ brødskive eller en youghurt. Og det har jeg fortsatt med selv om jeg ikke er kvalm....