frokost

carinasverden

Forumet er livet
vet ikke hva jeg skal spise til frokost.
har egentlig ikke lyst på mat, bare godteri, men det er jo ikke så næringsrikt da[8D]

Noen forslag til frokost?[:)]

ORIGINAL: faerytale

Nå fikk jeg lyst på omelett [;)]

hehe, det er ihvertfall en her i huset som sikkert vil ha omelett eller speilegg (og bacon om han får)[:D]

Pannekaker eller lapper.
Da kan man også steke bacon og ha det til pannekakene.
Og så kose seg med syltetøy på noen[:D].

ORIGINAL: kirstgjo

Pannekaker eller lapper.
Da kan man også steke bacon og ha det til pannekakene.
Og så kose seg med syltetøy på noen[:D].

med mitt søtsug hørtes pannekaker perfekt ut!
må sjekke om jeg har ingrediensene. Er redd jeg har glemt å kjøpe energi til å lage dem med[:D]

ORIGINAL: carinasverden

vet ikke hva jeg skal spise til frokost.
har egentlig ikke lyst på mat, bare godteri, men det er jo ikke så næringsrikt da[8D]

Noen forslag til frokost?[:)]

Ferske boller med prim [:)] nam nam[:)]

åhhh... nå fikk jeg lyst på pannekaker jeg og! Det er nok bare en ting jeg mangler jeg og, energien som trengs for å lage dem.... [:D]

Når det kommer til frokost omtrent lever jeg på havregrøt med sukker og kanel. Sitter lenge i magen og fyller godt. Pannekaker er liksom blitt middag her i huset... men gudene vet at jeg fikk lyst på det til middag snart. [8D]

vi spiste pannekaker til frokost her i dag[:)]
nammme..

lager ofte smoothie jeg, med proteinpulver i.
ikke alltid jeg gidder å sette meg ned å tygge.

litt bedre tid i helgene, blir litt mer omfattende frokost da. skive med egg eller frokostblanding.

Jeg spiste sjokoladepudding jeg[8|] Var så sinnsykt svimmel og uvel, så måtte få opp blodsukkeret litt[8D] Også skal jeg lage meg noen knekkebrød nå.. [:-]

jeg liker å koke meg et egg jeg, til skive brød..eller så spiser jeg knekkebrød. Høres nok kjedelig ut, men jeg klarer ikke masse smak og dilldall om morgningen nå som kvalmen har kommet litt tilbake[;)]

endte med at mamma kom innom med en latte og en croissant[:D]
Passer energinivået mitt bra. jeg trengte ikke å gjøre noe[8D]

ORIGINAL: carinasverden

endte med at mamma kom innom med en latte og en croissant[:D]
Passer energinivået mitt bra. jeg trengte ikke å gjøre noe[8D]

åh det høres helt fantastisk ut!![:D]

Spiste brødskive med nugatti til frokost, det var klokka 8... men nå til lunsj ble det omelett med bacon til [:)]

Yoghurt og juice. Orker ikke så mye styr til frkost

Back
Topp