Frokost i helgene?

Varme rundstykker og te :) :) Helgefrokost er kosefrokost - gjerne i pysj og tøfler.

Har ofte bacon og eggerøre enten lørdag eller søndag. Så er det rundstykker:)

varme rundstykker og oboy. Med alt av pålegg på bordet.
Men kunn de helgene gutta er hjemme. Når det er bare mwg og sambo sover jeg lenge og han er oppe tidlig

Vi har bare "fin" frokost når vi har gjester. Vi er så sykt vanemennesker, så begge vil ha det vi spiser hver dag. Jeg spiser knekkebrød med avokado, og mannen spiser frokostblandinger med biola:D

Hjemmelaget brød/rundstykker, egg, godt pålegg juice, te.. Det viktigste er at vi spiser sammen :)

Rundstykker med kokt egg og cherry tomat. Han vil ha stekt egg en gang i mellom.
En stor kanne te ved siden av er en selvfølge

Varme rundstykker og kokt egg har vi nesten alltid, eller eggerøre eller speilegg. Og diverse pålegg. Gjerne juice/oboy/te eller noe annet godt som drikke. Og masse frukt og grønt, oppskjært. Og tent lys, nå er det vel dags for litt julemusikk i bakgrunnen også :)

Samme som i ukene...havregrøt, kesam og bær, skyr osv....jeg er litt nazi.
Men i ferier eller om vi har besøk og lignende kan vi ha rundstykker, egg og bacon og slikt.
Guttungen spiser brødmat eller havregrøt.

Ofte egg/ eggerøre , nystekte baguetter / rundstykker. Te og kakao. Sjokolademelk.

Vi har som regel bare vanlig brødmat med pålegg, men jeg syns det er litt godt med ferskt brød og egg i helgene så da blir det som regel en tur innom Meny etter jobb på fredag for å handle ferskt brød:D

Rundstykker/brød med egg/eggerøre/omelett eller noe slikt. En sjelden gang, kan jeg lage amrikanske pannekaker med bacon :)

Varme rundstykker, egg, te, appelsinjuice, sjokomelk, og masse pålegg og grønnsaker er fast innslag både lørdag og søndag..

Har vi tid og muligheten, lager vi kosefrokost med nystekte rundstykker eller baguetter og gjerne kokte egg eller eggerøre pluss masse annet godt pålegg :D

Beste komboen! Nam nam ♡

Vedlegg

• 1415445651114.jpg
    1415445651114.jpg
    65,4 KB · Visninger: 22
Ingenting spennende :p spiser av og til nystekte baguetter, men ellers så blir det yoghurt og havregryn eller knekkebrød eller skive:p

Blir stort sett det samme som vanlig :-)

Back
Topp