*frk*

idahelene

Glad i forumet
Hei du. Prøver å sende deg pm, men det står at innboksen din er for full, så får ikke sendt. men nei, Pakken har ennå ikke kommet[:(]

Har du ikke fått gave enda??? Stakkars deg! Det er jo helt utrolig![&:]
Virker jo som noen har sluntret litt unna!.. Er jo maaange uker siden fristen gikk ut nå..

Ja jeg vet det. Er litt trist. Iallefall når man har lagt litt i å være med på dette... Men har meldt meg opp til runde 2 også da.. I håp om at noen vil være min hemmelige venn da[&:]

Veldig trist når det blir sånn.............[&:][&:][&:]
Men vet du hvem din hemmelige venn er da`?
Har det blitt avslørt nå?

Du må jo nesten få 2 hemmelige venner neste gang du da! Syns det er kjedelig at noen ikke følger opp når de er med. Men kan jo være at personen har en god unnskyldning da?! Men who knows!

jeg prøver og prøver å¨få tak i ho som er din hemmelige venn,men får ikkje tak i ho, og ikkje har jeg sett ho her på ei stund heller.

da kan det jo være ei forklaring på dette - uff, jeg håper det. Kjempetrist om det blir rota til...[8|]

kan du sjekke når hun sist var logget inn da??
Syntes det er råtten gjort når folk ikke holder fristene!!

ORIGINAL: idahelene

Ja jeg vet det. Er litt trist. Iallefall når man har lagt litt i å være med på dette... Men har meldt meg opp til runde 2 også da.. I håp om at noen vil være min hemmelige venn da[&:]

Er så kjedelig når det skal ende opp sånn, man er jo så spent når man går og venter på gave. Blir jo nesten like skuffet som en unge når ingenting dukker opp, jeg gikk å sjekket postkassa hver dag jeg, hehe.[8D]
Kan være din hemmeligvenn jeg neste gang jeg[;)]

jeg har nå sendt deg en PM med avsløring av hvem som var din hemmelige venn.. jeg har også sendt en epost til din hemmelige venn med oppfordring om å ta kontakt med deg. Håper det løser seg og at det bare er en "missforståelse" 

ORIGINAL: 1100

viss jeg har sett rett så har ho ikkje våre her sida 26 feb....er jo en heile mnd sida...

ORIGINAL: *frk*

ORIGINAL: 1100

viss jeg har sett rett så har ho ikkje våre her sida 26 feb....er jo en heile mnd sida...

Ja,regna med det var henne som var din hemmelige venn idahelene, det er hun jeg sendte pakke til det som jeg ikke aner om har mottatt den eller ikke...ganske kjedelig det å, når man faktisk har lagt litt jobb i både gaveinnhold og kortlaging..Men satser på jeg får lov å gi til noen som virkelig vil være med neste gang[:D]

Tusen takk alle sammen. Så koselig at dere bryr dere. Håper også at det er en grunn til at det har skjedd som det har. [:D] Men er med runde 2.. Like spennende... [:D]

Back
Topp