Frk. lure på

Ijea

Glad i forumet
Jadda, jeg slår til med enda en tråd... og enda fler spørsmål [:-] hihi
Da tar vi det bare sånn kjapt og greit:

* Jeg har ringt kirken idag, og satt opp hvem jeg ville ha som faddere og sagt hviken dato jeg vil han skal døpes (som da er 10'ende april). Men når får jeg vite hvor tid den skal begynne og om jeg får døpe han den datoen? Må jo nesten begynne å lage invitasjonene snart og da er det kanskje greit og være sikre på tid og dato [8|]

* Hvor mange er det vanlig å be i ett dåpsselskap? Hvor mange ber dere? [:)]

* Og over til noe helt annet... Når begynte dere å trene igjen? Og hvordan var det?
Var en tur på kjøpesenteret igår for å kikke litt og da var det selvfølgelig folk fra elixia som var der for å fortelle om tilbudet dems, og prøvde å få folk til å bli medlem.. Og svak som jeg er, så kikka jeg bare ned på kroppen min og tenkte "shit heller.. nå er det vell jaggu på tide.."  Så imorgen starter dette dråget på sin første treningstime på gud veit hvor lenge..
Jeg må bare få understreke at møter du på noen grønne folk på kjøpesenteret så snu og gå andre veien, selvom du har faktisk har lyst til å begynne på elixia. De snakker sinnsykt fort, sinnykt mye, og snakker helst svensk med en sinnsyk dialekt, så du skjønner ikke halvparten av hva dem sier. Blir egentlig bare litt svimmel [:-]

Du får vite om du kan ha dåpen den dagen du ringer.. Det ser de på datan![;)]
Fikk du ikke ett ja eller nei?

Vi blir 32 stk i dåpen vår, sist var vi 30 tror jeg!
 Skulle egentlig bli noen fler, men kuttet ut mange. Tok med de nærmeste av familie og venner[:)]

Jeg begynte å trene forsiktig etter 2 uker, altså 2 mnd siden.. Helt FANTASTISK!![:D]
Trener på Avancia, rockering, og kjøpt oss wii Fit![:D][:D]

ORIGINAL: *AnjaElise*

Du får vite om du kan ha dåpen den dagen du ringer.. Det ser de på datan![;)]
Fikk du ikke ett ja eller nei?
Ehm, hu skreiv masse på dataen og spurte om datoen og faddere. Men fikk ikke noe ja eller nei [8|] Men det er jo en rimelig stor kirke, så burde jo egentlig gå.. faen, får vell ringe de opp igjen da

Vi blir 32 stk i dåpen vår, sist var vi 30 tror jeg!
Skulle egentlig bli noen fler, men kuttet ut mange. Tok med de nærmeste av familie og venner[:)]

Jeg begynte å trene forsiktig etter 2 uker, altså 2 mnd siden.. Helt FANTASTISK!![:D]
Trener på Avancia, rockering, og kjøpt oss wii Fit![:D][:D]
*sjalu på wii fit*

Back
Topp