Frivillig i idrettslag som barna er med i

Kengu

Forumet er livet
VIP
Noen som er det?
Hva gjør dere?
Får dere redusert betaling på kontigenten fordi dere stiller opp?
 
Vi er med i så mangt men ingenting redusert nei.

Jeg er styreleder i korpset og betaler fullt for ungene i korpset og deltar på dugnsder og betaler for både dem og meg på tur.

Mannen er styreleder i idresslaget og lagleder på fotballem, vi betaler fullt for både ham (som også er medlem og trener innimellom med et lag "gamlinger" og ungene men jeg slipper gjerne kioskvakt når han er på banen med laget da.

I den foreldreeide barnehagen slipper vi ordinær dugnad siden mannen sitter i styret.
 
Ikke frivillig her, men vet at de som er trenere/i støtteapparatet rundt fotballen bare betaler en liten sum for seg og barnet.
Tror de bare betaler 300 i medlemsavgift, men slipper å betale 1200 i treningsavgift
 
Her er ene fotballtrener, men betaler alt likt som alle. Alt man gjør for barna ifm klubber osv er jo på dugnad. Eneste er på hockeyen, der går 80% av dugnadspengene til eget barns konto i klubben.
 
Ikke frivillig her, men vet at de som er trenere/i støtteapparatet rundt fotballen bare betaler en liten sum for seg og barnet.
Tror de bare betaler 300 i medlemsavgift, men slipper å betale 1200 i treningsavgift
Ja var det vi gjorde da mannen var hjelpetrener
Nå er jeg ansvarlig for noe snnet som tar mye tid og endel meroppgaver enn forespeilet så jeg vurderer å spørre om halv kontigent
 
Har vært trener i mange år, betaler det samme som alle andre på laget gjør. Men vi trenger ikke å stille på dugnader men gjør det alikevel Pga det sosiale i laget.
 
Var med i svømminga, og da fikk dattera mi dobbelt opp kurs til prisen for ett kurs. Så 2 for en. Da måtte jeg riktignok kurses ei helg pluss førstehjelp og være med som trener i ett år. Skal jeg hjelpe til nå som hu har gått så langt. Må jeg gjennom oppfriskning av førstehjelp og ett nytt helgekurs. Mtp det er forskjellige nivåer.
 
Her må alle stille opp å jobbe vanlig dugnader både på håndballen og fotballen. Men det var kanskje ikke det du mente?

Ingen av våre trenere eller lagledere får reduksjon i kontingenten.(noe jeg mener dem burde ha fått)

Eller, vi har ikke dugnader på fotballen da, siden vi jobber fast på alle A-lags kamper.
 
Her må alle stille opp å jobbe vanlig dugnader både på håndballen og fotballen. Men det var kanskje ikke det du mente?

Ingen av våre trenere eller lagledere får reduksjon i kontingenten.(noe jeg mener dem burde ha fått)

Eller, vi har ikke dugnader på fotballen da, siden vi jobber fast på alle A-lags kamper.
Nei var ikke det jeg mente :)
Trenere får litt betalt hos oss men det er fordi det ikke er foreldretrenere lenger
På alle kamper? Oj
 
Back
Topp