FRITT VILT

to små englebarn

Forumet er livet
Lurte på om noen kan sjekke under senga mi før jeg legger meg.. har sett fritt vilt og nå tørr jeg ikke legge meg ,hehe..

ja den er norsk... og jeg blir veldig lett skremt .
Uff var ikke så lurt å se sånn film likevel.. foretrekker komedie :o)

Ja har sett den.. er litt skummel den ja.. Ja d er norsk film..[:)] Men har jo sett bedre filmer.

*Grøss*
den var skikkelig j****

spesiell film egentlig.men skummel.

hehe har drømt om forlatte hoteller i hele natt jeg, så jeg er neppe den beste til å skjekke for deg. Så filmen i går kveld og må si jeg felte fælt etterpå ja. Turde ikke gå tur med hunden på kvelden engang.[8D]

syns ikke den var skummlere en andre sånne filmer. Og det var ingen problem me då gjette hvem som døde først og sist og hvem som kom til å overleve.[;)]

Sett en del thrillera og grøssera og det er bare japanerne som får til å skremme meg med en film.

er grøsser. og jeg blir pissredd for ingenting da. Skal ikke mye til for å skremme meg. et aldri så lite BØ holder.
om den er skummel eller ikke kommer an på øynene som ser det ...

Det jeg måtte snu meg vekk for på fritt vilt, var når han knakk foten og de viste beinet som stakk opp. Det klarer ikke jeg.[:'(]

Og japaneren er grusomt flink til å lage creepy filmer. Særlig en cellphone eller noe, ei som tok heis med vindu i også pluttselig står der en gutt som kommer nærmere for kvar etasje og pluttselig står han helt inn i døra!![&:] 

Back
Topp