Fritidsaktiviteter

Fru+2

Forumet er livet
Driver ditt barn med noen fritidsaktiviteter etter barnehagen?

Vi har lurt litt på om vi skal melde christian på noe etter jul, så vurderer ski,turning,dans,svømming.
men er litt i tvil om det er fortidlig, han er ganske fornøyd etter en dag i barnehagen.

Mina har startet med dans hver torsdagettermiddag og det er VELDIG popp[:)] Hun gleder seg masse. På dansingen her var det slik at man kunne få prøve gratis en gang, for å se om det var noe for barnet. Noe som jeg synes er kjempe ålreit. [:)]

Bertine har begynt på Hallidrett, de har organiserte barneleker i gymsalen i 1 time. Det var litt vanskelig første gangen, men det er mange barn og nye voksne, så det går nok bedre etterhvert. Og hun har både Malin og nabojenta der, og flere andre fra bhg..[:)]

Etter jul blir det kanskje skileik sammen med gamlenaboen Fabian. Og etterhvert blir nok hallidretten byttet ut med turning.

Maja gikk på allidrett i hele fjor, og hun digget det. Tror det blir det i år også...eller turn. Må bare bestemme oss først.

Her har vi ikke så mange valg for å si det sånn [&:]
Så det blir barneidretten....når den startet opp igjen.
De har hatt sommerferie fra påske og frem til ca. høstferien [:@]
Men jeg krysser fingrene for at det blir noe dans her etterhvert.
Ellers er det bare fotball, håndball, speideren og kor her. Men det er
jo selvfølgelig for de større barna...[8|]
Men ho er jo glad i å synge, så kan ji være det blir noe kor etterhvert.

Wilma går i simskola 1 dag i uka. Digger det kjempe masse!

Johanna har ikke begynt på noe organisert ennå, og jeg merker at jeg kvier meg litt for å melde henne på noe, for jeg ser at barnehage tar veldig mye krefter og at det er godt å ha de timene på ettermiddagen til å være sammen med familie og slappe litt av om det trengs... har allikevel sendt inn påmeldingsskjema til ballett, det er fordi Johanna drømmer om å bli ballerina, og så er det øving bare hver annen uke - jeg tenker at det sikkert er overkommelig

Back
Topp