Fritidsaktiviteter med barna???

Nikita77

Forelsket i forumet
Jeg er ikke så veldig aktiv her inne, men titter innom nesten daglig nå som jeg er gravid igjen. [;)]

Lurer på om dere har noen organiserte aktiviteter med barna om ettermiddagene?? I så fall, hva???? [8|] Isak er en veeeeldig aktiv liten gutt, som trenger litt stimuli etter barnehagen også, men han er jo stort sett for liten til det meste... Så hva gjor dere på etter middag??????? [8D][8D][8D]

Hei!
Lenge siden jeg har svart her jeg også, men er innom! ;)
Vi har også ei aktiv jente som har behov for å finne på noe, selv om det som regel ikke er organisert.
Vi går på turn hver lørdag, parti foreldre og barn 2-3år. Veldi kjekt! Først litt lek til oppvarming så noen enkle øvelser som instruktøren viser( type stå på hendene, stupe hodekråke, trille ball) deretter frilek med balansering, trampoline, ribbevegg etc. 45min.
Annenhver onsdag går vi på småbarnsang i regi av frelsesarmeen. De har også startet en utegruppe som går samtidig med sangen inne så vi er med der også av og til.
Ellers er hun veldig gla i å gå i svømmehallen og lekeland.

Vi bor i Trondheim.

vi har ikke begynt med noen aktiviteter for han enda. tenkte å se på hva som finnes av muligheter og muligens starte opp etter jul hvis det er noe som starter da [:)]

han er egentlig veldig trøtt etter middag og fram til legging, så jeg vet ikke hundre prosent sikkert om det vil bli morro eller stress for han, men det får vi evt se ann etterhvert [:)]

Er ikke så mye sånn her vi bor[&o] Har sett det er litt, men det meste begynner ved 18-19 tia og det blir jo rett ved leggetid. Så her blir det mest avslappning frem til jeg kommer fra jobb - middag også er det visst leggetid[&:]

Ja, det glemte jeg, vi er jo på bading hver mandag. Er babysvømming, men søsken kan også være med:) Ho eeeeelsker det! Er mer under vann enn over:)

Ingenting[:)] Men er ute i gata og leker med venninna si hver dag etter barnehagen[:)] De storkoser seg i lekehytta og med dukkevognene sine. Ellers går vi av og til i svømmehall o.l. i helgene[:)]

ORIGINAL: Cillia

Ingenting[:)] Men er ute i gata og leker med venninna si hver dag etter barnehagen[:)] De storkoser seg i lekehytta og med dukkevognene sine. Ellers går vi av og til i svømmehall o.l. i helgene[:)]

Hvilken svømmehall bruker dere?

Jeg synes egentlig tiden etter barnehage og jobb går altfor fort jeg. Jeg rekker knapt å rydde ut av sekkene deres, lage middag, spise middag og finne frem nytt tøy osv. til dagen etter før de skal legge seg. Det blir dessverre ikke så mye tid til kos og lek mellom barna og oss voksne, men jentene leker fint med hverandre da.

Vesla deltar likevel på en fritidsaktivitet, småbarnssang annenhver torsdag. Dette er et tilbud til hele familien, begynner kl 17 og vi får enkel middag etterpå, så det er virkelig et stressfritt alternativ synes jeg.

Storesøsteren går på svømmekurs hver fredag kl 16, og da hender det også at vi drar og bader alle fire, men det er jo uorganisert for yngste da, som ikke deltar på kurset.

Er på turn hver mandag, fra 17-18. Hadde nok ikke meldt oss på om ikke jeg hadde vært hjemme i mammaperm nå, er ganske stressende de dagene.

ORIGINAL: arika

ORIGINAL: Cillia

Hvilken svømmehall bruker dere?

Bruker Riskahallen. Har ikke med Jesper, det er litt kaldt for han[:)]

Back
Topp