Fritidsaktiviteter, hobby, etc..

Andreassen09

Andre møte med forumet
Jeg går nå på svangerskapspenger, på grunn av bekkenlåsning og har derfor altfor mye fritid!
Har 2,5 mnd igjen til termin, så ser for meg maange lange dager
Hva gjør dere i fritiden deres? Tips til hva man kan bruke dagene til?☺️

Jeg strikker, hekler og syr en del (les: mye!) om dagene, ellers leser jeg litt, ser på TV og slapper av. Prøver å gå en liten tur de dagene formen tillater det.

Jeg sover :-/ Mannen leverer en uke og henter en uke og da legger jeg meg før/etter jeg leverer eller henter :-) Har en hund jeg burde vært mer på tur med men jeg greier ikke det pga bekkenet og fordi formen er så dårlig :-( Har også planer om å begynne på lappen nå men jeg må ha motivasjon til det også :-)

Akkurat nå ser jeg mye OL, 100% sykemeldt denne uka her og så 70% fra neste uke og til permisjon.
Prøver å gå litt, men får så mye kynnere og vondt i bekkenet at det går ikke helt..
Prøver også å finne motivasjonen til å strikke, men det går dårlig!
Har lest en del i sommer da!
Synes det er litt vanskelig å finne noe å gjøre som ikke har så høyt aktivitetsnivå, mine hobbyer er jo stort sett trening og sykling og turer, men kroppen protesterer :(

Takk for tips alle!
Nå har jeg vært å kjøpt strikking (jeg strikker aldri), så blir spennende på resultatet av det

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    244,5 KB · Visninger: 22
Sniker fra sept. Har vært hjemme siste 2 mnd og har 2 uker til termin. Strikking og TV-serier redder meg fra å gå på veggen! Prøvd å bruke tid med å vandre på kjøpesenter også, men tørr ikke så mye mer av det nå som termin nærmer seg

Takk for tips alle!
Nå har jeg vært å kjøpt strikking (jeg strikker aldri), så blir spennende på resultatet av det
Nydelig sett. Jeg har også akkurat begynt å strikke og har planer om å sy nesten hele garderoben til mini + vognpose og bilteppe og diverse. Vil anbefale å strikke noen prøvelapper for å skjekke strikkefastheten før du begynner på selve settet, er så kjedelig når det blir dobbelt se bredt som det skulle være, men ellers perfekt =p

Jeg sover som regel xD
Står opp og lever littla i bhg så går jeg hjem og såver vis jeg har hatt en dårlig natt med søvn. :-P
Jeg har ekstremt lavt blodtrykk så er litt vanskelig og tungt å gå tur og vaske leiligheten, vis ikke hadde jeg vasket dag inn dag ut! Blir deprimert av å ikke kunne vaske :-(
Ellers bruker jeg tiden på å strikke, tegne, lese, spille ps spill eller se serier :-P

Nydelig sett. Jeg har også akkurat begynt å strikke og har planer om å sy nesten hele garderoben til mini + vognpose og bilteppe og diverse. Vil anbefale å strikke noen prøvelapper for å skjekke strikkefastheten før du begynner på selve settet, er så kjedelig når det blir dobbelt se bredt som det skulle være, men ellers perfekt =p

Oi så spennende! Er gøy å ha noe man har laget selv :)
Takk for tipset☺️ Prøvelappe er strikket og farmoren min er så heldig som får sitte med meg til jeg får det til selv, hehe

Jeg sover som regel xD
Står opp og lever littla i bhg så går jeg hjem og såver vis jeg har hatt en dårlig natt med søvn. :p
Jeg har ekstremt lavt blodtrykk så er litt vanskelig og tungt å gå tur og vaske leiligheten, vis ikke hadde jeg vasket dag inn dag ut! Blir deprimert av å ikke kunne vaske :-(
Ellers bruker jeg tiden på å strikke, tegne, lese, spille ps spill eller se serier :p

Åh, hadde jeg bare fått til å sove! Våkner 06.00 hver dag og er lys våken.. Eneste en liten blund på ettermiddagen jeg får til..
Kiropraktoren min sier at jeg må holde meg mest mulig i ro til fødsel, så kjenner selv på den følelsen av å nesten gå på veggen :p

Jeg har også bekkenløsning og er begrenset hva jeg kan gjøre nå uten å få vondt. Går i å se filmer/serier, spille sims eller sim city, litt husarbeid og soving. Har virkelig prøvd å få til dette med strikking men jeg har ikke tålmodigheten til det. Kan ikke så mye og mister interessen etter ca en halvtime :p har funnet ut nylig at jeg tåler litt sykling, så blir kanskje noe av det fremover og.

Foreløpig i jobb, men når jeg begynner å gå hjemme har jeg tenkt å prøve å bake litt :) tipper det er gull med digg hjemmebakst i fryseren i tida etter fødselen! Pizzasnurrer/kanelboller/rundstykker eller andre ting som er lett å snacke når det er ammebonanza

Åh, hadde jeg bare fått til å sove! Våkner 06.00 hver dag og er lys våken.. Eneste en liten blund på ettermiddagen jeg får til..
Kiropraktoren min sier at jeg må holde meg mest mulig i ro til fødsel, så kjenner selv på den følelsen av å nesten gå på veggen :p
Ja der er helt forderdeligt! Sitter bare å venter på at fødselen skal starte som forhåpentligvis ikke skjer før jeg har passert uke 37. Tiden går så ekstremt sakte når jeg ikke lenger er i jobb og heller ikke helt i form til å være aktiv :-/ blæh!

Jeg har vert hjemme siden februar/mars, men det går veldig greit siden jeg har altfor mange hobbyer :p I starten tok jeg en del bilder for folk i hjemmestudio og til konfirmasjoner :) Så holder jeg på med strikking, hekling og sying. Å nå i disse dager står OL på i mens :)
Har også begynt å fylle opp fryser med f.eks hjemmelaget syltetøy, ripssaft, nordlandslefser, karbonader osv. ;) Så er jeg startet med denne såkalte "redebyggingen" :p Sorterer og rydder ting overalt, og gjør alt klart til baby kommer <3 Pluss hunden får flere turer til dagen :D

Back
Topp