Fristelsen blei for stor!!

Enirdna

Glad i forumet
I går kjøpte sambo ei pakke med spekepølse på butikken...
jeg har vært ganske flink og holdt meg unna slike fristelser, men i natt så drømte jeg at jeg bodde i spekepølseland!! Det var spekepølser overalt! Og de var såååååå gode!!!
Det var til og med hus av spekepølser....
I dag når jeg våknet klarte jeg ikke anna enn å lage meg ei skive eller tre med spekepølse!!! Fikk litt dårlig samvittighet, men shit liksom!! Skal jo litt til for å få i seg noe som er dårlig!
La meg på sofaen i stad og sovnet litt...og samvittigheten gnog meg nok litt mer enn bevisstheten tillot... For nok en gang satte jeg i gang å drømme!!
Jeg fikk rier av spekepølsa, og jeg fødte...Jordmor var søt og snill og støttet og hjalp meg gjennom fødselen....Fortalte at hun så et hode med MASSe hår på....
Men så, når baby endelig var ute og vi fikk høre de første skrikene, pakket hun ham bare inn i masse håndklær og tepper og løp ut!!
Jeg forlangte selvsagt å få vite hva dette var for noe tull... Hvorfor hadde hun det sååå travlet??
Hun kom skamfull tilbake med babyen etter å ha stelt ham så godt hun kunne.... Hun sa det var veldig beklagelig, og at hun aldri hadde sett maken...så tok hun teppet forsiktig til side slik at vi fikk se..... Gutten vår hadde armer og bein av spekepølse!!
Lo litt av meg selv når jeg våknet her kan du si!!

sorry at jeg ler, men den drømmen hørtes sinnsyk ut[:D]
Vet akkurat hvordan det er, har også drømt de rareste ting...
Godt at man kan le av det i ettertid[:)]
Om det er noe trøst så falt jeg for fristelsen i går jeg også -
spiste tre skiver med spekepølse og majones... Å det var
knallgodt[:)][;)]

hehe:) Var litt sykt ja:)
Godt det er flere som ikke klarer holde seg:)
Men nå skal jeg klare de siste ukene!!! Har en hel hjemmelaget spekepølse fra onkelen min som ligger å venter på meg!!! Og jeg har enda ikke åpnet den!! Skal HOLDE MEG!!!

HAHA...så mye rart man kan drømme!!

Når jeg kjøpte meg rømmegrøt her om dagen fikk jeg så syyyykt lyst på spekemat. Vet hva jeg skal kose meg med om noen uker ja.... (men da har jeg sikkert glemt alt, og har ikke lyst på det engang)

ORIGINAL: Enirdna

I går kjøpte sambo ei pakke med spekepølse på butikken...
jeg har vært ganske flink og holdt meg unna slike fristelser, men i natt så drømte jeg at jeg bodde i spekepølseland!! Det var spekepølser overalt! Og de var såååååå gode!!!
Det var til og med hus av spekepølser....
I dag når jeg våknet klarte jeg ikke anna enn å lage meg ei skive eller tre med spekepølse!!! Fikk litt dårlig samvittighet, men shit liksom!! Skal jo litt til for å få i seg noe som er dårlig!
La meg på sofaen i stad og sovnet litt...og samvittigheten gnog meg nok litt mer enn bevisstheten tillot... For nok en gang satte jeg i gang å drømme!!
Jeg fikk rier av spekepølsa, og jeg fødte...Jordmor var søt og snill og støttet og hjalp meg gjennom fødselen....Fortalte at hun så et hode med MASSe hår på....
Men så, når baby endelig var ute og vi fikk høre de første skrikene, pakket hun ham bare inn i masse håndklær og tepper og løp ut!!
Jeg forlangte selvsagt å få vite hva dette var for noe tull... Hvorfor hadde hun det sååå travlet??
Hun kom skamfull tilbake med babyen etter å ha stelt ham så godt hun kunne.... Hun sa det var veldig beklagelig, og at hun aldri hadde sett maken...så tok hun teppet forsiktig til side slik at vi fikk se..... Gutten vår hadde armer og bein av spekepølse!!
Lo litt av meg selv når jeg våknet her kan du si!!

Hehe, for en drøm! Har hatt sykt lyst på spekemat jeg også, så om noen uker blir det spekemat til middag en hel uke! Hehe. Har faktisk tenkt på å skrive ned alt jeg skal gjøre når jeg har født, for jeg glemmer det helt sikkert når babyen kommer. [:)]

snakket med jm om dette her. hun sa følgene:de var fy og spise speke mat de tre første mnd. dette fordi da utvikler fosteret alle organer osv. etter fullgåtte mnd så kunne en spise de.
eg har holdt meg vekke hele svangerskape, men klarte det ikke helt på slutten nå. så da steikte eg litt rett og slett på steikepanna;-)

ORIGINAL: 87ida

snakket med jm om dette her. hun sa følgene:de var fy og spise speke mat de tre første mnd. dette fordi da utvikler fosteret alle organer osv. etter fullgåtte mnd så kunne en spise de.
eg har holdt meg vekke hele svangerskape, men klarte det ikke helt på slutten nå. så da steikte eg litt rett og slett på steikepanna;-)

men når du har stekt det så er det jo ikke noe skummelt heller. Det kan du jo gjøre hele svangerskapet :)

Haha, utrolig bra[:D][:D]

hehe for en komisk drøm!

Takk for morsom historie, var godt å le litt etter en slitsom dag!![:D]

Back
Topp