Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er det verste.. skal liksom gå i flere dager å vente på sånt, når sykehus med UL er 10 min unna.. kommer fortsatt en del blod da, så føler meg ikke helt safe, men skal ringe legevakta igjen mandag (ny mann på vakt da) for å forhåpentligvis finne ut hva som blør..Så utrolig kjekt å lese!![emoji1][emoji173]️ forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig å få til ul?!?? Umenneskelig å gå rundt og ikke vite om du har et levende foster eller ikke. Blir så sykt provosert!! Utrooolig bra at du fikk gladnyheter til slutt da[emoji173]️[emoji1405]
. Bytt lege og krev at det blir gjort alt for å finne årsaken til blødningen!Ja det er helt håpløst.. heldigvis vet jeg nå at babyen lever! Skal ringe legevakta igjen på mandag, vet at det er en annen som har vakt da.. er nødt til å finne ut hvor det kommer ifra! Nå har jeg ikke blødd noe særlig inatt, og blodet er blitt mørkere, som sikkert er et godt tegn, men hvis det kommer friskt igjen idag, så er det jo noe jeg gjør som utløser dette.. blir nok mye strikking på sofaen i helgaJeg blir så sint når jeg leser om hvordan du og mange andre gravide blir behandlet når dere blør! Hvorfor skal det være så vanskelig å få ul? Det burde vært klare regler i svangerskapsomsorgen på at gravide som blør blir prioritert!
Med nr 2 hadde jeg en blødning i uke 20. Jeg maset meg til en ul. Men jeg følte meg veldig til bry. Jeg forstår ikke at legene kan være så kyniske og ikke forstå at vi har et bånd til babyene våre, selv om de ikke er sterke nok til å klare seg utenfor livmoren enda. Dessuten så kan blødninger være tegn på tilstander som kan være skadelig også for mor.
Så bra at alt ser fint ut med babyen. Bytt lege og krev at det blir gjort alt for å finne årsaken til blødningen!
Aldri stas med blødninger