Friskt blod....

snuppa80

Forumet er livet
Hmm.... Lurer litt her nå... Hvor mye blod er det "vanlig" at kommer når man har vært på do?? Da jeg tørka meg nå var det friskt blod på papiret flere ganger, ikke mye, men nok til at det syntes godt flere ganger....
Har ikke blødd en dråpe etter jeg ble gravid, og vil IKKE virke hysterisk nå. Ble bare nysgjerrig her jeg sitter....[8D]

Leste nettopp gjennom papirene fra Ullevål om når jeg skal ta kontakt med føden, og ett punkt var; dersom du blør!

Ville ringt var jeg deg.

Kan jo være fødselen som snart er i gang? Men ring for sikekrhetsskyld. Du er jo langt på vei nå...

Ring med ein gang!!!

Er du usikker så ring og snakk med jordmor/føden... Det gjorde jeg og ble godt beroliget[:)]

Men det var jo ikke mye... Og ungen kommer ikke før tida, det er jeg sikker på!! Hmm... Liker ikke ringe jeg da, livredd for å bli hypokonder[&:] Skal sjekke om 5 min, og ringe hvis det fortsatt kommer.... Hmm...

Ring for sikkerhets skyld du... Det er jobben deres og du er ikke hypokonder...

Uff, måtte ringe da... Tenkte at det var bedre å gjøre det nå, enn i natt HVIS det skulle være noe. Har jo nesten 5mil til sykehuset og så...

Fikk beskjed om at så lenge vannet ikke hadde gått, og det var mindre enn ei teskje FRISKT blod så var det ingen fare. Hun mente det kunne være livmorhalsen som var i ferd med å åpne seg, og at det var gått et blodkar i den forbindelse. Men jeg måtte ringe hvis det kom mer eller hvis jeg fikk vondt.

Så det var jo greit, bare veldig glad jeg slipper å reise til Tønsberg igjen nå, kom derfra for to timer siden[8D]
Også var denna jordmora og kjempehyggelig, og det gjorde alt mye lettere. Hater å ringe føden, vil ikke dit før jeg VET at babyen er på vei[;)]

Bor bare i Hvittingfoss da, er 3.5 mil herfra til Kongsberg.... Pendla til Tønsberg før, og sambo pendler til Samdefjord, så vi er godt vant med veien. Men nå snør det og er ikke noe gøy å kjøre[:'(] Dumme brøytemannskap som ikke kan brøyte veien[:@]

du blir ikke tatt for å være hysterisk. jeg skjønner ihvertfall godt at man begynner å lure. ring heller en gang for mye.....

Back
Topp