Friskt blod på papiret...

M.L.

Flørter med forumet
Gikk på do i sted, og da kom det en stripe med friskt rødt blod. Ved neste dobesøk var det bittelitt rosa i utfloden. Har ingen smerter, annet enn at jeg er kvalm, som jeg har vært den siste uken. Er 6+4 i dag... kjemperedd[emoji29]
Noen med erfaringer som dette og har endt i spontanabort, eller gått bra?:/

Jeg opplevde det samme på fredag, var en tynn stripe blod i utfloden og jeg såg for meg at det var over for denne gang. Men det ble bare med den ene dagen og har ikke opplevd noe etterpå så det er nok bare ekstra skjøre slimhinner :) så lenge det ikke øker og du får smerter i tillegg så er det nok helt uskyldig :)

Hadde styrtblødning i uke 6 i forrige svangerskap med noe magesmerter. Dro til legevakt og ble sjekket. Så et hjerte som banket og blødningen og smertene jeg opplevde var helt ufarlige. Poden er 15 mnd nå :) har hatt en sa som begynte med friskt blod, tok seg opp i styrke og magesmerter samt koagler. Var noe helt annet enn den blødningen jeg opplevde med sønnen min. Så lenge det ikke tar seg opp eller det følger magesmerter, så tenker jeg det du opplever er ufarlig, men skader ikke å gi beskjed til lege :) krysser fingrene for at spiren klorer seg fast til termin [emoji173]

Krysser fingrene!

Jeg hadde ingen blødninger sist svangerskap.
Denne gangen fikk jeg en minimal blødning 5+3 og 6+3. Her har det gått strålende så langt. 25+5 i dag :)
Så det er ikke ensbetydende med at det ikke går bra! :)
Men det er en forferdelig bekymring å ha når sånt skjer.. krysser fingrene :)

Har opplevd begge deler, opplevde en styrtblødning i uke 6, viste seg å være et ufarlig hematom som ikke hadde noe med MA jeg opplevde senere, opplevd og hatt det slik i en påbegynt SA, og nå er jeg gravid igjen å opplevde liten frisk blødning for 2 uker siden, men er 9+2 nå å alt er helt perfekt. Så trenger ikke være noenting, blødning er mer vanlig enn folk tror [emoji4]

Litt rødtstripe og rosa blod på papiret idag også, ikke i trusa da.. Tror jeg bare må bestille meg en tul og få bekreftet hva som skjer/ikke skjer[emoji26]

Fikk meg en time hos privat gyn. i dag, og fikk se et bankende hjerte[emoji173] hun sa det var litt blod i livmoren som kom til å komme ut, var litt groms som lå i bunnen der. Av og til skjer det sa hun, så hun ville ikke at jeg skulle være engstelig pga det..[emoji5]

Så deilig at alt var bra!! :-)

Hurra for gode nyheter[emoji4]

Back
Topp