frisk blødning etter tøying/stripping?

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Var i dag hos jordmor som undersøkte meg og sa jeg hadde 2 cm åpning samt at jeg var veldig moden. Hun tøyet litt forsiktig og sa jeg kunne komme til å blø litt etterpå. Fikk også modningsakupunktur etter tøyingen. Kjente med en gang at jeg fikk mye hyppigere kynnere og ganske sterke menssmerter.
Dette er nå et par timer siden og nå blør jeg ganske friskt vaginalt, var sånn at det dryppet i do etter jeg hadde tisset for litt siden (beklager detaljer), var også noen små blodklumper på papiret når jeg tørket meg. Med en gang etterpå var det bare slim med litt rosa blod i, men nå er det friskt blod uten slim. Er dette vanlig? Noen som har noen erfaringer? Ææææ.. dette er spennende, men også skummelt :P

Jeg trodde ikke det skulle være mye blod. Men har ingen erfaring, håper noen andre kan svare

Jeg blødde såpass etter at jm undersøkte meg på kontroll at jeg måtte ha bind etterpå.. så kan tenke Meg at man blør mer etter stripping.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg blødde ikke etter stripping i det heletatt. Men det heter seg jo at man kan få såkalt tegningsblødning rett før fødsel. Kan kanskje være det?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Det høres helt normalt ut det du opplever :) Blødde slik samme dagen etter stripping og de neste dagene kom det mer brunlig utflod.

Takk for svar jenter! Det har gitt seg litt nå, kommer bare blodtilblandet slim nå, men fremdeles så mye at jeg må ha bind på. Kan jo være denne tegningsblødningen ja. Har hatt kjempemye menssmerter som har kommet i tak nå i kveld, blir spennende å se om det skjer noe mer i natt!! :)

Takk for svar jenter! Det har gitt seg litt nå, kommer bare blodtilblandet slim nå, men fremdeles så mye at jeg må ha bind på. Kan jo være denne tegningsblødningen ja. Har hatt kjempemye menssmerter som har kommet i tak nå i kveld, blir spennende å se om det skjer noe mer i natt!! :)
Hvordan har det gått i natt? :)

Hvordan har det gått i natt? :)
Joda, "riene" (hvis det var det det var) har gitt seg i løpet av natten og jeg har sovet irriterende godt :P men jeg har smurt meg selv godt inn med tålmodighet nå! I følge hun jordmoren i går kunne fødselen starte når som helst, men det kunne også gå en uke før noe mer skjedde, så det beste er vell å ikke ha altfor store forventninger selv om det er veldig vanskelig! I dag er det kun sånn brunlig blødning, ikke frisk som i går.

Back
Topp