Frisørtur i dag

Ida82

Forumet er livet
I dag satt snuppa i frisørstolen for første gang. Var vel i grunn ikke det største behovet, men ei av venninnene i barnehagen har nettopp vært der, og da var jo ho her litt nysgjerrig[:D] Først fikk ho vaska håret og masert hodebunnen litt og så ble ho klippet. Ho satt stille og konset seg hele tida. Hadde aldri trodd ho kunne sitte stille så lenge[:D] Men ho var fornøyd etterpå!

Så da håper jeg ho ikke prøver å hente saksa igjen her og prøver å klippe seg selv[&:][:D]

Spennende førstegangen [:D][:D]  Godt hun ble fornøyd da [;)]
Karoline har klippet håret sitt to ganger.Ikke fordi det var nødvendig i den grunn,men har alltid hørt man får tykkere hår av det.Og det var ønskelig [:D].
Naboen vår er frisør,så har ikke vært på salong da.
Men tror det er noe i det også,at til oftere man klipper seg til tykkere blir det.
Føler håret hennes har blitt tykkere.Så har hun jo krøller også da,så det kan jo bare være derfor også ,he he.
Ble langt dette [:)]

Å kanskje jeg skal klippe ho litt oftere da[:)] Ho frisøren nevnte på at ho hadde masse nytt hår som var på vei så ho trodde at ho kom til å få masse tykt hår, hehe[:)] Og jeg hadde i grunn ikke spurt henne noe om det. De er jo så søte uansett disse små! Men har tynt hår selv (har krøller så ser tykkere ut når jeg ikke har glatta det), og syns at det kunne nok vært finere med litt tykkere hår[:)]

Heldig dere som har nabo frisør[:)] Tror nok Isabella kommer til å mase mer på å dra til frisør, for så ut som ho likte den behandlinga[:D]

Så fint at det gikk så bra da, her har han noen nykker som f.eks at han ikke vil ha kappe og at de ikke må skru på føneren[8D]
Håret til Jonas vokser som ugress så han har vært hos frisøren sikkert 8-9 ganger, nå er han jo blitt vant til det men vi hadde et par runder i starten hvor det hørtes ut som vi prøvde å ta livet av gutten[&:]

Oi hehehe[&:][:D] Jajaj, ikke lett når ting bare må gjøres.
Er jo sikkert litt forskjell når din sikkert er vant med det siden han var liten av. Frøkena her har jo aldri vært, og ho var jo så spent og gledet seg.. sikkert derfor det gikk så bra[:)]

Ja, tenk så fint hvis hår ble tykkere av å bli klippet [:D]
Det ser jo hvertfall litt tykkere ut når alt er like langt.

Vi har vært hos frisøren tre ganger. Den første gangen var det totalt krise. Vi var i Danmark hos en herrefrisør. Det anbefales IKKE. Neste gang nektet han kappe og alt som laget lyd, men ellers gikk det fint. Tredje gang gikk han med på alt frisøren foreslo og var veldig stolt av seg selv.

Back
Topp