Frisørtime nå??

stylist

Blir kjent med forumet
Har så innmari lyst til å freshe meg litt på håret nå før jula. Føler meg ikke akkurat kjempe fresh om dagen, og tenker at det hadde vært deilig å ha frisert hår i desember.. Så kan man føle seg litt vel når all besøket kommer.

Men jeg tør rett og slett ikke å bestille time, tenk om vannet går el noe! Er 39 uker i dag. 

Har også tenkt at det kan bli vanskelig å få til noe time hos frisøren etter at poden er født..  

Hva tror dere?

Det er striping jeg vil.. Har en grådig stygg ettervekst nå!!

Jeg har hørt at det ikke skal være farlig å verken stripe eller farge håret nå i svangerskapet.. De har slutta å bruke så sterke stoffer i fargene de bruker.. Hvis du er usikker kan du jo bare høre med de.. Eneste er jo at farging og striping gjør at du må sitte lenger hos frisøren da..[;)]

Bestill deg time...
Sjansen for at noe skjer der er vel ikke så stor...
Jeg skal ta meg en frisørtime til uka....
Gleder meg veldig...
NÅ er håret altfor laaaangt...

Ordne håret er ikke farlig,skal på frisøren i dag å stripe oppijen håret om en time faktisk[:D]
do it! deili å føle seg litt fresh til fødselen[:)]

Jeg bestillte jeg da! Var heldig og fikk i dag, så da går det nok bra [:)]

Skal bli deilig!! [;)]

Jeg hadde bestilt time. Deilig å bli dullet litt med [:)] Blir nok ikke mye tid til sånne ting etter at skatten din har kommet.

Jeg bestilte ny time sist jeg var der jeg! Så jeg fikk freshe meg opp til jul... Så jeg skal tilbake i uke 39. Ser ingen problem med det.

Jeg hadde liksom satsa på at han kom snart jeg, så jeg har utsatt og utsatt dette med julefrisyren. Men det skjer jo ikke en dritt her, så ikke vet jeg hvordan jeg kommer til å se ut på håret i jula..

Ang. dette med striping i svangerskap: jeg hørte med en frisør om det, og hun sa det ikke er mer kjemikalier som kommer i blodet av dette enn det er ved bruk av såpe. Så det er vel ca. like farlig som å dusje, da. [;)]

Det skal ikke være farlig å stripe/farge håret i svangerskapet.

fikser håret på høygravide støtt og stadig... er ikke no problem m klipp-skjer detno, er det jo bare å gå, klippe ferdig når du har født...råder aldri til å gjøre  noen store endringer m klipp i den perioden uansett, da man skal igjennom en ganske emosjonell periode, og merkelig nok ofte angrer på endringene.. striping er ikke farlig, da man ikke kommer i kontakt m hud.. å farge kan av og til være litt risky...hormoner fra hodebunnen kan faktisk gjøre at fargen blir helt anderledes enn planlagt...
Er man redd noe skal skje, så er det bare å komme ganske japt etter fødsel...babyene sover stort sett, og skal man amme gjør man bare det under kappen...og der sover de så godt også-mørkt,varmt og lunt[;)]

Back
Topp