Frisører?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg lurer på en ting, dem siste gangene jeg har dusja så har håret mitt blitt helt forferdelig å ha med og gjøre etter at jeg har hatt i shampo. Det blir akkurat som stritt hestehår!
Kan det være pga den nye hårkuren min!? Det er jo litt rart det og, siden dem er for ødelagt hår. Jeg har brukt samme shampo og balsam i evigheter, og har ikke farget håret på evigheter, da hos frisøren. Kan håret bare bli så forferdelig ødelagt over natta? :o

Det er ofte lurt å bytte sjampo og balsam innemellom for håret blir nettet. Og heller gå tilbake til favoritten igjen etter noen uker. Det har jo vært et vær skille og det har mye å si på håret. Håret mitt blir stritt og seigt av kurer som sitter for lenge fordi det ikke tåler all fultigheten det får om den sitter for lenge.

Det er ofte lurt å bytte sjampo og balsam innemellom for håret blir nettet. Og heller gå tilbake til favoritten igjen etter noen uker. Det har jo vært et vær skille og det har mye å si på håret. Håret mitt blir stritt og seigt av kurer som sitter for lenge fordi det ikke tåler all fultigheten det får om den sitter for lenge.

Takk for svar. Den nye hårkuren er sånn som skal sitte i i 3-5 minutter. Kanskje den er synderen da.

Back
Topp