frisører og alle som har satt opp håret hos frisør

camjul

Elsker forumet
Hei
jeg ble som sagt gift i helgen og hadde en magisk dag på alle måter uten om en og det var at håret, var hos en frisør som har jobbet lenge med hår og som går for og være flink
Var kjempe fornøyd med friyren men den begynte og løsne i kirken slså den holdt fra frisøren var ferdig kvart på tolv og ut vielsen klokken ett????? er jeg sær som syntes den burde sitte bedre i
forlover og fotograf måtte orden den til bilder og etter middagen så jeg ut som et lykke troll
betalte 3000,- for frisyren?
Hva gjør man i sånne tilfeller?
alle svar motts med takk:)

jeg ordner så og si alltid håret hos frisøren.. og det har alltid sittet hele kvelden.. men hodet har jo da vært dynka av hårspray.. men like fint har det vært hele kvelden..

Syns det er drøyt når du betaler så mye.. også holder det ikke lenger..
men .. jeg hadde ikke klaget på det.. for det er liksom ikke meg ... og hva hjelper det.. dagen er jo over. og gift ble du :) Men hadde valgt en annen frisør neste gang ved en anledning der du vil fikse håret :)

Uff, så kjipt! Vet ikke om det hjelper, men hadde gitt en tilbakemelding/klagd. Her satt frisyren som støpt fra kl. 1300 - kl. 0500, og kunne sikkert ha gjort det lenger også, men da var det på tide å finne køya.

Fader så surt!!![X(]

Utrolig rart at den datt ned så fort!! Tupperte hun godt før hun festa med spenner? Hvis ikke skjønner jeg hvorfor spennene løsnet, får dårlig med feste...

det er jo helt lov å si fra at frisyren ikke holdt mer enn noe timer , hadde sagt i fra på en pen måte så får du sikkert avslag[:)]

ORIGINAL: Frisør1

Fader så surt!!![X(]

Utrolig rart at den datt ned så fort!! Tupperte hun godt før hun festa med spenner? Hvis ikke skjønner jeg hvorfor spennene løsnet, får dårlig med feste...

hun tuperte masse i tillegg her jeg litt tovete hår i utgangspunktet. ikke festet hun tiaran heller bare stakk den inni håret

Forresten: Jeg villa tatt meg en tur ned til frisøren og fortalt hva som skjedde...så kan hun gjøre noe med det til neste brud...hvis ingen gir tilbakemeldinger aner hun jo ikke hva som skjer med frisyrene hun lager...

Tror ikke du kan forvente å få noe penger tilbake, men kanskje et produkt eller to som plaster på såret...Ikke vær sint, men si at du er skuffa...

ORIGINAL: camjul

ORIGINAL: Frisør1

Fader så surt!!![X(]

hun tuperte masse i tillegg her jeg litt tovete hår i utgangspunktet. ikke festet hun tiaran heller bare stakk den inni håret

Hmm..utrolig rart da....Brukte hun spenner som spriker litt eller di som er stram?

Ville nok gitt frisøren en tilbake om hva som skjedde, utrolig kjipt!
Når man betaler såpass mye, så burde man faktisk forvente mer [;)] [;)]

`Tenkte og si i fra, ikke sint bare litt skuffet, men kommer nok ikke til og anbefale henne til andre heller.
Syntes det blir dumt. men greit og gi beskjed så hun kan passe på det til andre,
Hun brukte begge deler men mest av de stramme

Jeg ville klaget.
Ikke på en ufin måte, men vist at du var skuffet.

Gi beskjed du. d ville jeg ha satt pris på. Og du burde få noe som plaster på såret i allefall!!!
Syns d høres merkelig ut at d ikke satt bedre ja

en brud skal ha en sveis som sitter hele dagen, hele natta og gjennom sengevalsen! Gå rett tilbake og klag, og krev erstatning på ett eller annet vis...
E-L-E-N-D-I-G!!![:@]

håret mitt satt som støpt, samme med exstensionene. Hun tupperte, festet og festet de ekstra med spenner. Eneste som ikke holdt noe særlig var krøllene i løshåret, men det forberedte hun med på. Løshåret var veeeeeldig glatt og hun gjorde det hun kunne. Men det var ingen krise siden jeg ikke hatt noe oppsatt hår igrunn og frisyren var en lett blanding mellom krøller, bølger osv. 

Aller først, gratulerer så mye som nygift![:D] Så utrolig kjipt at frisyren ikke holdte hele dagen, da jeg gifta meg, betalte jeg litt under 3000, og da var det sminking, oppsetting av hår og damping av min kjole og to brudepikekjoler i prisen.. Håret holdt hele dagen og natta[;)] stod like godt etter at vi hadde fått ut alle nålene på natta..

Så jeg ville gått innom og sagt ifra, utrolig kjipt at slik skal skje, og du bør jo få en form for kompensasjon

Back
Topp