Frisører her? Hårhjelp

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
For noen uker siden var jeg syk over flere dager og hårpleie stod ikke øverst på listen. Som resultat ble det er gigantisk floke i et lite stykke av håret.
Jeg sprayet med balamspray og greiet håret nederst og oppover og prøvde å dele floken i seksjoner. Men mye av floken ble "revet" opp, da det vare var sammenfiltret. Dette førte til at jeg nå har et område som er mange avrevne hårstrå som "krøller" seg sammen som stålull, fra hodebunnen og ca 10cm nedover. Håret er egentlig til litt nedenfor skulderen. Tynt fint nordisk hår.
Jeg kan jo ikke gå med håret løst, da det ser helt forferdelig ut.

Hvilke produkter trenger jeg for å gjøre det bbest mulig? Pleie det, roe det ned, se flatt og fint ut istedet for stålull?

Takk for hjelp!

Jeg er ikke frisør, men har hatt noen floker selv. Usikker på om flokene har vært slik, men vil gjerne hjelpe hvis jeg kan:)

Har du prøvd å bruke hårbørsten Tangle Teezer? Og gre bare bittelitt om gangen? Ville gredd håret mens det er tørt, det er min erfaring at det er best.

Ikke frisør, men har en del hårerfaring.

Jeg ville anbefalt deg en god hårkur, eventuelt mye balsam. La det være i håret en god stund. Hårolje er også gull verdt! Den der marrocan hair oil eller hvordan man skriver det.

Back
Topp