frisøren

feliz

Flørter med forumet
i morgen skal jeg til frisøren.ser ikke ut på håret-haha.Har lyst å stripe d...men noen som vet om dette er lurt????Er 3mnd ......

Trur det skal være bedre å stripe det enn å farge heile håret. Eg snakket med ein frisør i dag og ho sa iallefall at eg kunne stripe det..

takk takk!!Får høre i morgen hva hun sier..Håper håper håper--ser virkelig ikke ut[:D]

Jeg har fagbrev som frisør.  Det er IKKE farlig å farge eller stripe håret når man er gravid!!!!!!!

ORIGINAL: lille snodig

Jeg har fagbrev som frisør.  Det er IKKE farlig å farge eller stripe håret når man er gravid!!!!!!!

jeg er også frisør og støtter den.har farga etterveksten min ca 1gang pr mnd.hele svangerskapet.bruker lysfaging helt inntill huda .eneste med meg var at jeg syns at det svei litt mer og så takla jeh litt dårli lukta........men det er ikke skadelig for fostere.de fleste frisører har sunne og friske barn[:D]

Farget håret mitt i går jeg, og er strålende fornøyd med fargen.. men jeg synes det luktet ekstra sterkt av hårfargen denne gangen[:'(]

Jeg stripa det når Jeg var ca like langt på vei som du.
Di sah at det gikk helt greit...... [:D]

ingen problem[:D]

det som er greia er at noen opplever at håret ikke er som før når man er gravid..mange mister mye hår,både før og etter..andre merker ikke noe forskjell!jeg har blitt fra-rådt til ikke å gjøre så alt for mye med håret i svangerskapet..for det kan forandre seg veldig etterpå oxo..

Man frarådees kanskje mest og farge det selv, På grunn av at håret forandrer seg ganske mye kan man risikere at hårfargen blir en helt annan en det Skulle....

jeg farga håret igår, ingen fare. jeg rådførte meg med frisør , og hun sa det var absolutt ingen fare! [:)]

Back
Topp