Frisøren

Lykkemamma1

Glad i forumet
Har nå vært hos frisøren. I dag tidlig trodde jeg at jeg skulle drite i buksa, for jeg var utrolig nervøs. Jeg hadde hår helt ned til korsryggen, å har sakt til han at han hadde frie tøyler, så han kunne gjøre akk hva han ville. Jeg var litt redd han skulle klippe det alt for kort. Men det ble det ikke. Han klipte det så det er noen cm nedenfor skulderene å jeg ble kjempe fornøyd  Han syntes også at jeg hadde skikkelig fint hår, å lurte på om jeg ville være modell for han når han skulle lage noe greier. (Husker ikke helt hva det var), men sa ja, å er veldig spent når den tid kommer!

En liten gledestråd fra meg i mine litt mørke dager som er på bedringens vei!! Endelig

Så gøy! Deilig å gå til frisøren og få ny look.
Og ekstra spennende når man lar de lange lokkene falle.
Kos deg som hårmodell! :D

Så gøy! Deilig å gå til frisøren og få ny look.
Og ekstra spennende når man lar de lange lokkene falle.
Kos deg som hårmodell! :D

Jeg har også hatt langt hår så jeg vet hvor verdifullt det er. Du har omtrent den lengden jeg vil ha. Det er vel snart der. I helga skal jeg får stusset det litt.

Æsj... kom flere ganger dette innlegget. Lagre-knappen her på BV er ikke god.

Ohh! Kjenner igjen det steget å skulle ta av litt 'ekstra' på lengden.
Hadde hår til midt på stumpen, men det ble etterhvert for tungt og uregjerelig.
Nå er det noen cm neden for bh-stroppen og i flere lengder. Angrer ikke. Er så mye mer man kan gjøre med håret :-D (og man slipper hodetpine når man har det i hestehale :)
Og så er det gøy med litt forandring :-)

Back
Topp