Frisøren med de små?

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
Noen som har vært hos frisøren med marsungene?
Jeg vurderer det i dag.. han blir så flokete.. Luggen gikk litt i øynene, så jeg prøvde å fikse det litt selv[X(]

Men samtidig griner jeg litt på nesen- han er jo nydelig med alle krøllene

har vert hos frisøren med Endre, måtte han så jo ikke[8D]

han ble skikkelig guttegutt! gikk greit og selv om han var noe urolig.. endte opp med meg med han på fanget i stolen[8D]

Har vært en gang før sommeren for å ta vekk det tynne babyhåret.
Skal igjen på mandag for å stusse litt. Syns han er finest når han er nyklippet [:)]

Da var alt babyhåret borte. Han ble veldig stor når krøllene forsvant [:(][:D]

Hva har dere betalt hos frisøren da? Må innrømme jeg følte jeg ble ranet når ha skulle ha 340 kr.. Max 10 min var vi der liksom [&:]

atalie har klippet luggen oss frisøren, før vi skulle i selskap, ( er ikke så flink å klippe)
Betalte 80 kr, å hu satt stille og fikk rosa stripe i håret xD

ORIGINAL: *Rebella*

Da var alt babyhåret borte. Han ble veldig stor når krøllene forsvant [:(][:D]

Hva har dere betalt hos frisøren da? Må innrømme jeg følte jeg ble ranet når ha skulle ha 340 kr.. Max 10 min var vi der liksom [&:]

Håret vokser nok fort ut igjen og blir nok finere enn babyhåret[;)]

Det var jammen dyrt!!!!

Glad mor til sambo er tidligere frisør, hun klipper sambo og kommer til å klippe Noah[;)] Jeg selv stoler kun på en person når det gjelder mitt hår å det er min faste frisør[:)] Hatt henne i mange år!

eg har vært med tobias[:(]

det var såååååååå masse hår,alle veier. og det plaget han. klippet luggen på han noen ganger,men hår fra alle andre kanter plaget han....

vi gikk til frisøren og klippet samme frisyre som han hadde bare kortere og håpet på at krøllene ikke skulle forsvinne helt.
MEN DET GJORDE DE[:(][:(][:(][:(][:(][:(]
så vi måtte da klippe han en gang til,for det såg ut som at det var så grådig lenge siden vi hadde klippet han.. så no e han helt kort,uten en eneste krølle og ser no ut som en skikkelig BØLLE[:D] men like nydelig alikevel[:D]

eg syntes at: selv om man syntes babykrøllene er kjempe fine og alt det der, så syntes eg at en BØR klippe de når det plager babyene...........

vi betalte 300 kr[&:][&:][&:][&:]hos frisør og grais hos venninden min, så der kommer vi til å gå heretter[:D]

Thomas haer vært hos frisøren 2 ganger, og det gikk veldig bra (med litt hjelp av bestikkelser[8D]).

er selv frisør og har klippet gutten min 5 ganger [:D] han har veeeldig mye hår. syndes de er finest med litt lengde. Han sitter nemlig veldig fint når han blir klippet, er vant med det no

HA HA HA Klippet hos frisøren du liksom Ho Ho HO!! Nei, Sara har jo ikke hår på hodet, hun har jo bare ører og dun. Har lyst til å barbere bort dunet da, men litt trist det også nå når det endelig begynner å synes litt oppå kula hennes... [:D] 

Jeg har vært hos frisøren med lillegutt. Han fikk en slikkepinne,og da gikk det ganske bra[:D]

Vi betalte 180 kr. Frisøren brukte vel 10 minutter.

Jeg får gjøre litt bedre prisundersøkelser før vi klipper neste gang.. er jo store forskjeller.

Jeg skvatt i morges når jeg såg ham [8D] Han er jo STOR

Her klipper gubben[:)]

Det blir faktisk bra synes jeg.
Veslemann har masse hår så det blir litt sånn bolleklipp med fin pannelugg og så der rundt ørene[8D]
Synes det er tipp topp at gubben er frisøren i huset,synes han er flink jeg!
Vurderer evt å ta han til frisøren med tanke på at håret hans er så tjukt at det burde på en måte vært tynna litt ned bak..... ellers super-duper....

jeg er selv frisør og over 300kr er frytelig mye for så små barn. Har ikke klippet snuppa ennå, men må vel ta en liten runde på luggen hennes snart tenker jeg.

Jeg klippet selv jeg, billig og greit[8D]

Back
Topp