frisør

Ja, det skal være trygt :) men håret kan «reagere» annerledes på fargen, så kan hende resultatet ikke blir helt som forventet.

Hårfarge "siver" jo inn i skallen og farter rundt i kroppen.. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å farge håret med bebbis i magen.

Hårfarge "siver" jo inn i skallen og farter rundt i kroppen.. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å farge håret med bebbis i magen.

Nå er det ikke vitenskapelig bevist hvor mye som faktisk tas opp via hodebunnen eller om det i det hele tatt gjør det :)
Tenker at man kan bruke sunn fornuft når det gjelder slikt som hårfarging og vurdere behov utifra nytte.

Last edited:
Nå er det ikke vitenskapelig bevist hvor mye som faktisk tass opp via hodebunnen eller om det i det hele tatt gjør det :)
Tenker at man kan bruke sunn fornuft når det gjelder slikt som hårfarging og vurdere behov utifra nytte.
Sant nok, man er vel alle forskjellige og tåler kjemikalier i forskjellige mengder også.

Jeg farga håret rett før jeg ble lagt inn og fikk sønnen min forrige svangerskap. Tenkte ikke noe på det, har ikke hørt at det er skadelig. Da kan man jo ikke bruke parfyme, solkrem, bodylotion, puste inn andres parfymelukt osv. Slapp av og kos deg hos frisøren! Ofte gjør et frisørbesøk mye for trivsel og psyken i svangerskapet også, er lov å spoile seg selv! ❤️

Lurt å spørre hos frisøren hvilke farger de bruker. Min frisør kunne fortelle meg forrige gang jeg var gravid at fargen de brukte var veldig milde, sammenliknet med hvordan de var før, og at drt det helt trygt. Men fargen kan slippe lettere eller kanskje ikke bli helt den fargen som var tenkt, siden håret kan reagere annerledes når man er gravid:)

Jeg MÅ farge håret, så det får bare gå som det går ass. :P

Back
Topp