Frisør

Lillemy__

Betatt av forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som har noe erfaring med å farge håret under graviditeten? Har hørt litt delte meninger om dette..

Hilsen ettervekst herfra og til månen :cat:

(Sniker)

Håret kan reagere annerledes på fargen, men det er ikke farlig.
Jeg farget håret hele mitt svangerskap, og selv om det var veldig slitsomt (hyperemesis og bekkenplager), var det godt å føle at jeg ikke så helt ut som en dass. :P Mitt hår reagerte ikke annerledes på fargen, men det vokste superfort, så jeg måtte farge det to ganger i mnd, kontra én, som ellers.

(Sniker)

Håret kan reagere annerledes på fargen, men det er ikke farlig.
Jeg farget håret hele mitt svangerskap, og selv om det var veldig slitsomt (hyperemesis og bekkenplager), var det godt å føle at jeg ikke så helt ut som en dass. :p Mitt hår reagerte ikke annerledes på fargen, men det vokste superfort, så jeg måtte farge det to ganger i mnd, kontra én, som ellers.

Takk for svar ☺️☺️

Jeg bleket mitt sist graviditet. Fikk veldig reaksjon pga hormon forandringer. Store sår i hodebunnen. Var utrolig vont :(
Men alle har forskjellige reaksjoner. Noen får slik som meg mens andre ingenting. Det er så forskjellig.

Jeg farger håret mitt selv(etterveksten) og gjør det ca hver 5 uke selv i svangerskapet. Har googlet meg ihjel om dette kan være farlig, men alt jeg kan finne er at det ikke er farlig for barnet fordi hårfargene nå er så milde. Men at pga hormoner så kan håret reagere annerledes på fargen. Men så lenge det ikke er farlig for babyen så er det det viktigste.

Tror det er gamle myter dette om at det er farlig. Men man skal være forsiktig med mengder bleking osv pga gassene de løser fra seg :) Men vanlig farging en gang i ny og ne skal ikke være farlig. men anbefaler at du rådfører deg med profesjonelle :)

Min venninne som er frisør sier det ikke er skadelig å farge/bleke håret når du er gravid. Resultatet kan som flere over sier bli annerledes en til vanlig pga hormonene. [emoji4]

Back
Topp