Frisør shampoo på nett

gullgutt09

Forelsket i forumet
Hvor kjøper dere det? Mye billigere? Mæ vel bet toll/moms? Kan dere anbefale en som lukter godt :)

blivakker.no har bra og billige produkter. Vil anbefale joico sine produkter :-) Bruker selv joico k- pak

Jeg har handlet to ganger fra strawberrynet.com. Må betale toll, men du får det refundert fra de om du sender de kvitteringen.

Nå aner ikke jeg hvilken type hår du har, men jeg liker godt Joico sine volumprodukter (grønne flasker) :)

Jeg handler hos feelunique.com. :) Moms på varer over 200 kr, men det er gratis frakt, så om produktene er billigere kan du bare dele opp pakken i flere deler. Havner du over, så tilbakebetaler de momsen om du sender de kvittering. :)

http://www.feelunique.com er best =) Bra ut valg og gratis frakt. Bestiller du under 200 kr slipper du toll/moms, hvis du skulle bestille for mer deler de opp pakkene for deg eller så får du refundert utgiftene for toll/moms hvis du sender dem et bilde av kvitteringen =)

strawberrynet.com

Handle for under 200kr så slipper du å betale ekstra. Det er fri frakt, så det blir ingen ekstra kostnader om du deler opp orderen 

Bruker Joico sine volumprodukter, lukter kjempegodt synes jeg og er fantastisk for håret. Jeg har mye eksem i hodebunnen, men den irriterer ikke i det hele tatt. Kjempegod! :)
Handler på strawberrynet.com

Back
Topp