Frisør shampoo og balsam

Solvit

Forelsket i forumet
Hvilken bruker du og hva er prisen?
Jeg har lenge brukt butikkshampoo og balsam, men ønsker nå å finne noe bedre. Men syns gjerne de er så sinnsykt dyre :/

Jeg bruker litt både og, for å drøye shampoen og balsamen lenger ;-)
Bruker kms sin blå, moist repaire.
Veldig god for mitt hår.

Ellers sa frisøren min at av butikkprodukter så var det de fra swartkopf (eller hvordan det skrives) som var de beste. Glass blant annet ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg bruker litt både og, for å drøye shampoen og balsamen lenger ;-)
Bruker kms sin blå, moist repaire.
Veldig god for mitt hår.

Ellers sa frisøren min at av butikkprodukter så var det de fra swartkopf (eller hvordan det skrives) som var de beste. Glass blant annet ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Takk for tips :) Den har jeg ikke prøv før! Men husker du ca pris på den KMS?

Bestill på feelunique, der har de gratis frakt så man kan bestille shampo og balsam hver for seg for å slippe toll. Du kan også velge et favorittmerke som du da får 10% rabatt på. Jeg kjøper Kerastase, har prøvd mye forskjellig men de orange fra Kerastase er best for meg.

Betaler da rundt 165 kr per flaske, og jeg syns det varer lenge, for man trenger så lite når man bruker produktene riktig.

http://www.feelunique.com/

Bestill på feelunique, der har de gratis frakt så man kan bestille shampo og balsam hver for seg for å slippe toll. Du kan også velge et favorittmerke som du da får 10% rabatt på. Jeg kjøper Kerastase, har prøvd mye forskjellig men de orange fra Kerastase er best for meg.

Betaler da rundt 165 kr per flaske, og jeg syns det varer lenge, for man trenger så lite når man bruker produktene riktig.

http://www.feelunique.com/
Hm, må si jeg er litt skeptisk til dette med toll :(

Jeg kjøper bedhead sin serie... Kommer ikke på prisen, men er ikke så voldsomt dyrt, og er store flasker som varer lengre og veldig bra kvalitet :) jeg går ikke tilbake til butikkshampo :)

Takk for tips :) Den har jeg ikke prøv før! Men husker du ca pris på den KMS?
Mellom 3 og 400 tror jeg pr flaske.
Har hatt mine i ett år snart tror jeg ;-)
Men kommer jo an på hårlengde og hvor ofte man vasker håret.
Bruker den dyre en gang i uka tenker jeg.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Bruker Redken, og kjøper på lookfantastic.com (fra england) som både er mye billigere enn norge i utgangspunktet og i tillegg ofte har kampanjer. Betaler som regel ca 19 pund for både sjampo og balsam. Fri frakt over alt ;)

Blivakker.no har ofte salg, og det er gratis frakt. Så slipper du å tenke på tollregelen:)

Kjøpet Bed Head på blivakker.no. STORE flasker som varer leeeenge! og faktisk billige til å være frisørsjampo, man får mye for pengene, og de har ofte tilbud.

Ville kjøpt hos frisøren til tross for at det er dyrt. Moroccan oil ligger vel på ca 230, redken fra 200 og til 400 ca, er litt usikker. TIGI (bedhead f.eks) er jeg og usikker på, nisim ligger på 249 . Ville uansett handlet hos frisør da de store forhandlerne ikke selger til noen andre enn frisørsalonger og eventuellt apotek.. Da er man garantert et produkt som ikke er utgått på dato, som ikke har stått i en container i stekende sol i kanskje ett år osv .. Kan ha flaks å få fine produkter men såvidt jeg vet selger hvertfall ikke Redken til andre enn salonger. :)

Ville kjøpt hos frisøren til tross for at det er dyrt. Moroccan oil ligger vel på ca 230, redken fra 200 og til 400 ca, er litt usikker. TIGI (bedhead f.eks) er jeg og usikker på, nisim ligger på 249 . Ville uansett handlet hos frisør da de store forhandlerne ikke selger til noen andre enn frisørsalonger og eventuellt apotek.. Da er man garantert et produkt som ikke er utgått på dato, som ikke har stått i en container i stekende sol i kanskje ett år osv .. Kan ha flaks å få fine produkter men såvidt jeg vet selger hvertfall ikke Redken til andre enn salonger. :)
Ingenting får meg til å betale for overprisede hår og hud/sminkeprodukter her i butikk når det finnes like gode og langt billigere muligheter i utlandet ;)

Jeg har kjøpt bedhead på blush.no, to flasker med 750ml for 200 kr, sykt billig! Det er faktisk billigere enn butikkshampoo:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg kjøper bedhead sin serie... Kommer ikke på prisen, men er ikke så voldsomt dyrt, og er store flasker som varer lengre og veldig bra kvalitet :) jeg går ikke tilbake til butikkshampo :)

Sjekk pris på blivakker.no

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp