Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipsJeg bruker litt både og, for å drøye shampoen og balsamen lenger ;-)
Bruker kms sin blå, moist repaire.
Veldig god for mitt hår.
Ellers sa frisøren min at av butikkprodukter så var det de fra swartkopf (eller hvordan det skrives) som var de beste. Glass blant annet ;-)
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Hm, må si jeg er litt skeptisk til dette med tollBestill på feelunique, der har de gratis frakt så man kan bestille shampo og balsam hver for seg for å slippe toll. Du kan også velge et favorittmerke som du da får 10% rabatt på. Jeg kjøper Kerastase, har prøvd mye forskjellig men de orange fra Kerastase er best for meg.
Betaler da rundt 165 kr per flaske, og jeg syns det varer lenge, for man trenger så lite når man bruker produktene riktig.
http://www.feelunique.com/
Mellom 3 og 400 tror jeg pr flaske.Takk for tipsDen har jeg ikke prøv før! Men husker du ca pris på den KMS?
Oy, 1 år faktisk... Det holder den ikke her!Mellom 3 og 400 tror jeg pr flaske.
Har hatt mine i ett år snart tror jeg ;-)
Men kommer jo an på hårlengde og hvor ofte man vasker håret.
Bruker den dyre en gang i uka tenker jeg.
Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Takk for tipsBlivakker.no har ofte salg, og det er gratis frakt. Så slipper du å tenke på tollregelen![]()
Du får tilbake tollen rett inn på konto hvis du tar bilde av kvittering og msiler demHm, må si jeg er litt skeptisk til dette med toll![]()
Ingenting får meg til å betale for overprisede hår og hud/sminkeprodukter her i butikk når det finnes like gode og langt billigere muligheter i utlandetVille kjøpt hos frisøren til tross for at det er dyrt. Moroccan oil ligger vel på ca 230, redken fra 200 og til 400 ca, er litt usikker. TIGI (bedhead f.eks) er jeg og usikker på, nisim ligger på 249 . Ville uansett handlet hos frisør da de store forhandlerne ikke selger til noen andre enn frisørsalonger og eventuellt apotek.. Da er man garantert et produkt som ikke er utgått på dato, som ikke har stått i en container i stekende sol i kanskje ett år osv .. Kan ha flaks å få fine produkter men såvidt jeg vet selger hvertfall ikke Redken til andre enn salonger.![]()
Jeg kjøper bedhead sin serie... Kommer ikke på prisen, men er ikke så voldsomt dyrt, og er store flasker som varer lengre og veldig bra kvalitetjeg går ikke tilbake til butikkshampo
![]()
Ingenting får meg til å betale for overprisede hår og hud/sminkeprodukter her i butikk når det finnes like gode og langt billigere muligheter i utlandet![]()