Frisør på Steinkjer - noen som har tips til en bra?

Sandiver

Betatt av forumet
Må til frisør på Steinkjer, har ikke vært det her før, og lurer på om noen har tips til en flink en? Tar gjerne imot tips ang. frisører jeg må unngå også :)

De fleste på Klipperiet nede på senteret er veldig flinke [:)] Har en søster som jobber der, har ikke brukt annen frisør siden hun ble utdannet [8D] Jobber en dame på samme salong jeg har hørt mye negativt om, så hvis du velger å dra dit, send meg en PM, så skal jeg si hvem du ikke bør dra til [:)]

Hører mye skryt om Betty Blue på Forum.. men de er litt dyre da.. satser mer på personlig service i tillegg til klipp.. ellers har jeg også brukt klipperiet, og har vært fornøyd der[;)]

ORIGINAL: Cici84

Hører mye skryt om Betty Blue på Forum.. men de er litt dyre da.. satser mer på personlig service i tillegg til klipp.. ellers har jeg også brukt klipperiet, og har vært fornøyd der[;)]

Takk for tips :)

Idefix :p

Jeg var ikke fornøyd med Betty Blue (men jeg er vanskelig da og har krøller. Og hater å gå til frisør)

Likte meg godt på Dean på nordsia. I samme bygget som Rema.

Har brukt Nova frisør siden æ va lita! :) Monica e knall flink!! [:)]

Nikita. Ellers må jeg signere mammanicken, men da ville jeg BARE latt hennes søster røre håret mitt [8D]

ORIGINAL: oiskipoiski

Nikita. Ellers må jeg signere mammanicken, men da ville jeg BARE latt hennes søster røre håret mitt [8D]

Ingen av de jeg har fått anbefalt er ledige i dag, så da spørs det om jeg må vente til hennes søster er tilbake fra ferie [:D]

Back
Topp