Frisør i dag *Oppdatert*

Frk.Nilsen

Forelsket i forumet
I dag skal jeg til frisøren![:D]
Endelig! Har ikke vært til frisøren siden høsten 08, litt i protest siden flinke frisøren min flyttet til Bergen. Men man kan jo ikke stusse tuppene selv for evig tid heller....
Har time 11.00, men aner ikke hva jeg skal gjøre[8D]
Har mørkebrunt halv-langt hår med fall. Lurer litt på å klippe til lugg og legge inn noen striper....

Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Sånn i siste liten[8D]

Nå har jeg lagt ut bilder på bloggen[:)]
Har ikke satt meg inn i opplasting av bilder her enda.....
http://lillevakreanna.com

Vanskelig å si hva du skal gjøre uten å ha sett deg [:D] men striper er fint da, og angrer du på luggen vokser den fort ut[:D]

Kos deg hos frisøren da [:)]

ååh så heldig du er!! VIL OGSÅ TIL FRISØØØØR!!

Kos deg så kjempe kjempe masse!!!

*litt små sjalu..[:'(]*

Jeg var hos frisøren for 2 uker siden, hadde langt brunt tynt hår, hehe... hun stusset tuppene, klippet det opp slik at det ble mere fyldigere + at jeg la inn en del Striper,jeg er SUUPER fornøyd Føler meg mye bedre selv også nå [;)] hehe Sambo å syntes håret ble perfekt nå, så det gjorde seg :) Anbefaler noen striper iallefall, jeg har passe lyse striper... Blir godt nå når sommeren nærmer seg[:D]

Kommer før og etter bilder i løper av dagen[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Vanskelig å si hva du skal gjøre uten å ha sett deg [:D] men striper er fint da, og angrer du på luggen vokser den fort ut[:D]

Kos deg hos frisøren da [:)]

ORIGINAL: Frk.Nilsen

Kommer før og etter bilder i løper av dagen[:)]

Blir spennende å se =D Masse Lykke Til [;)]

Har ikke hatt lugg siden 2 klasse på barneskolen da[8D]
Kort har jeg hatt "1million ganger"

ikke så lett å s nei.
Men jeg regner med det blir godt å få fiksa litt på håret.

Selv klippa jeg meg i går.
Lot frisøren få frie tøyler.
Så nå er jeg spent på om jeg får til å stayle det.
Jeg kan jo overhode ikke de greiene der.

Bilder er på bloggen!
http://lillevakreanna.com

ORIGINAL: lykkeligemeg

ble jo knakende bra!!!! og så søt du er! vakker mamma!:)

Takk, takk[:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

ble jo knakende bra!!!! og så søt du er! vakker mamma!:)

Fantastisk fint, det kledde du virkelig

Så fint det ble! Kult med lugg. Smaboern har lurt på om jeg ikke skal klippe meg lugg, men jeg har også verv i luggen, så tviler på at det hadde blitt bra. HAr du rettetang, så du har mulighet for å få det til sånn senere også? Jeg har også litt fall i håret, slik det ser ut til at du har på "før"-bildet. Jeg har rettetang, men får ikke til å bruke den. Er helt elendig på hår. Men tror jeg må ta meg en tur til frisøren snart jeg også, og freshe meg opp litt.

Har rettetang ja[:)]
Men er ikke noen kløpper enda.... Men øvelse gjør mester sies det[8D]

Det ble kjempefint![:D][:D]

ORIGINAL: Jellybelly

Så fint det ble! Kult med lugg. Smaboern har lurt på om jeg ikke skal klippe meg lugg, men jeg har også verv i luggen, så tviler på at det hadde blitt bra. HAr du rettetang, så du har mulighet for å få det til sånn senere også? Jeg har også litt fall i håret, slik det ser ut til at du har på "før"-bildet. Jeg har rettetang, men får ikke til å bruke den. Er helt elendig på hår. Men tror jeg må ta meg en tur til frisøren snart jeg også, og freshe meg opp litt.

rettetang er et must hvis man har pannelugg og fall i håret!:)

du ble kjempe fin [:D]

Back
Topp