Frisør her???

LadyZ

Gift med forumet
HJELP!

Bleket håret mitt i går med noe dama i butikken sa var bra. Det var blekemiddell med perlemor i. Og hva skjer??? Jo, nå er håret blå/grått.... har akkurat hevet oppi en farge, ekstra lys blond... så jeg slipper å bleke det i dag igjen. Men det ser ikke ut som den tar blåfargen.... Hva kan jeg gjøre????

Du burde iallefall IKKE farge det oppå der igjen slik du nå gjør, det er som å be om ødelagt tyggishår.. Forhåpentligvis sitter mesteparten på.. Personlig synes jeg det gråblåe er myyyye penere enn det gule for det ser så hjemmegjort ut.
Kan love deg 100% at det gråblåe går ut etter bare noen få vask. Det er kun der for å forhindre disse grusomme gultonene. Blått er den fargen som sitter dårligst i håret og løsner etter 4-5 vask maks.

ORIGINAL: Rugebolla

da kan du gå til frisøren , for å holde på å rette opp i feil hjemme ender bare aldri bra ! 

Uff... hvor skal jeg ta de pengene fra da [:(] Dette er krise altså!!

ORIGINAL: Labambie

Du burde iallefall IKKE farge det oppå der igjen slik du nå gjør, det er som å be om ødelagt tyggishår.. Forhåpentligvis sitter mesteparten på.. Personlig synes jeg det gråblåe er myyyye penere enn det gule for det ser så hjemmegjort ut.
Kan love deg 100% at det gråblåe går ut etter bare noen få vask. Det er kun der for å forhindre disse grusomme gultonene. Blått er den fargen som sitter dårligst i håret og løsner etter 4-5 vask maks.

Så bra [:)] Da hopper jeg i dusjen igjen!!!

Back
Topp