Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi er ikke helt der enda, og helt så ekstreme (skrevet i beste mening) blir vi nok aldri, men dette syns jeg er toppen. Eldste her er snart tre og trives ute, og jeg regner med det blir en del skogsturer i sommer. Gleder meg til å etterhvert kunne ta de med på camping, kajakkturer og annet kos, og håper jeg klarer å la dem bli selvstendige og trygge i naturen. Jeg er nok litt hønemor, men veldig for at barna skal få finne en trygghet i seg selv og føle mestring, og jeg tror bl.a. friluftsliv er en god måte å utvikle dette på.
Ja! Særlig eldste elsker å være ute og på tur, gjerne sove i telt. Vi sov i telt i snøstorm i fjor vinter, det var veldig gøy! Mellomste er ikke like morsom å ha med på tur enda, men håper å få vekket friluftsinteressen hennes over sommeren. Med baby også så er det greit at de to største er litt mer selvstendige ( og ikke bare sutrete..) før vi legger ut på overnattingstur med hele familien.