Vi-Vil-Ha-Nr-3
Forelsket i forumet
Idag har jeg vært hos legen, ikke pga graviditeten, men pga en annen kronisk diagnose. Og det er så greit å få frikort tidlig på året, slipper å betale resten av året når man skal så mye til leger og spesialister som jeg gjør.
Fastlegen idag, og til øyelegen i ettermiddag. Skikkelig dritt med sykdommer som kommer og går.
Men fikk fortalt legen st jeg er preggers igjen, og hun ble overrasket over at det fikk så fort. Er jo bare to måneder siden jeg var å tok ut spiralen. Vi fikk avtalt time til første svangerskapskontroll da, og jeg fikk den dagen jeg får inn i uke 8. Det er også siste uken legen er på jobb før ferien.
Kjenner jeg gleder meg plutselig! Og nedtelling til 5.juli er i gang!
Fastlegen idag, og til øyelegen i ettermiddag. Skikkelig dritt med sykdommer som kommer og går.
Men fikk fortalt legen st jeg er preggers igjen, og hun ble overrasket over at det fikk så fort. Er jo bare to måneder siden jeg var å tok ut spiralen. Vi fikk avtalt time til første svangerskapskontroll da, og jeg fikk den dagen jeg får inn i uke 8. Det er også siste uken legen er på jobb før ferien.
Kjenner jeg gleder meg plutselig! Og nedtelling til 5.juli er i gang!