Frikk....

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Hvordan gikk Ul idag??

Krysser fingrene for at forsøkene kan fortsette som planlagt....

ORIGINAL: mklu83

Hvordan gikk Ul idag??

ORIGINAL: mklu83

Hvordan gikk Ul idag??

Det gikk dårlig gitt.............

Vi kunne fortsette med inseminasjon hvis vi ville, men med stor mulighet for trillinger. Var fremdeles noe overstimulert, og det lå tre egg der klare til å poppe ut.

Legen var veldig "flink" til å fortelle om alle farene ved et slikt svangerskap, og hvis målet hans var å skremme oss - ja så klarte han det. Så valget var opp til oss. Jeg og sambo gikk en tur ut på gangen for å prate litt sammen, og ble enige om å ta den tunge avgjørelsen å avslutte behandlingen[:(]

Så nå sitter jeg her med tidenes største el, kjenner smertene er på god vei - men har fått sex-forbud.... Føles utrolig bortkasta.

Men de gode nyhetene; legen mente at jeg var VELDIG fertil!!!! Ha ha måtte le litt da, prøvd i tre år liksom... men jeg er ihvertfall veldig lett å hormonstimulere, og allerede til neste syklus skal jeg bare ta en enkel pergokur og antageligvis skal det være nok til å kunne inseminere.

Jeg prøver å holde humøret oppe, og tenke på dette som en liten test, og at det virkelige forsøket starter neste måned......[:)]

Det var trist da at dere måtte avlyse denne runden, men på en annen side så kan du produsere egg jente...flott[;)]

Rart du fik dobbel kur, jeg fikk bare enkel kur da jeg hadde inseminasjon. Og da var det greit med 2 egg tror jeg det var det var det jeg fikk iallefall, men det funket ikke gett så jeg havnet på fertilitetsklinikken. OK jeg hadde faktisk inseminasjon på sykehuset i Tønsberg, de for lov til det ettersom de har utstyret, det var egentlig meninegn at fertilitetsklinikken i Porsgrunn skulle ha vært i Tønsberg.

ORIGINAL: twinanne

Det var trist da at dere måtte avlyse denne runden, men på en annen side så kan du produsere egg jente...flott[;)]

Rart du fik dobbel kur, jeg fikk bare enkel kur da jeg hadde inseminasjon. Og da var det greit med 2 egg tror jeg det var det var det jeg fikk iallefall, men det funket ikke gett så jeg havnet på fertilitetsklinikken. OK jeg hadde faktisk inseminasjon på sykehuset i Tønsberg, de for lov til det ettersom de har utstyret, det var egentlig meninegn at fertilitetsklinikken i Porsgrunn skulle ha vært i Tønsberg.

Ordla meg sikkert litt litt teit; jeg hadde bare enkel kur denne gangen oxo, men tok menopur i to dager i tillegg. Så det er sprøytene som skal kuttes ut neste gang, og bare enkel kur med pergo som skal gjøre jobben. Så er håpet at "bare" to egg modnes og ikke fire.

Har alltid hatt en rar magefølelse om at vi får tvillinger.....

Trist at dere måtte avbryte... Men godt dere kommer fort i gang igjen da[:)]
Masse lykke til....

ORIGINAL: RANDÅLF

Trist at dere måtte avbryte... Men godt dere kommer fort i gang igjen da[:)]
Masse lykke til....

Signerer.

Synd forsøket ble avbrutt[:'(] Krysser fingrene for neste måned for dere[:)]

ORIGINAL: snoopy81

så dumt Frikk. Vi skulle jo bli gravide på AIH hele gjengen. Men ikke lenge til neste mulighet heldigvis! Lykke til[:D]

ORIGINAL: snoopy81

Back
Topp