Friker ut..

Lillenurk93

Elsker forumet
Marslykke 2016
Siste 2 dagene har formen blitt bedre, ikke den forferdelige kvalmen. Er 8+4 å trodde att uke 8-9 sku være det såkaldte helvetesukene.

I tilleg til dette oppdaget jeg litt brunt blod (eller utflod?) idag morres. Ingen smerter eller noe...

Noen som vet om dette er normalt og att alt fremseles kan være ok? :-)
Skal heldigvis på første legekontroll i morgen, men det føles ut som en evighet til så tenkte å høre med dere damer om dere har opplevd lignende? :-)

Uff, skjønner at du blir nervøs. Jeg har ikke hatt noe særlig til symptomer den siste uken, men har sluppet unna blod da. Får håpe det bare er tilfeldig, hold oss oppdatert i morgen!

Det er normalt. Og så lenge blodet er brunt så er det ikke friskt nytt blod. At du ikke har vondt er også positivt. Alle reagerer forskjellig, og symptomer kommer og går. Jeg hadde to dager uten kvalme og ble kjempe nervøs, men den er tilbake nå..

Jeg hadde brunt/svart blødning/utflod i helga og det kom tilbake igår.. Ringte til legen i forrigårs, fikk legetime igår, og har tidlig ul-time imorra for å sikre meg at alt er bra.. Heldigvis har jeg verdens beste lege som henviste meg til ul. Hun sjekket meg osv igår, så får jeg svar imorra om alt står bra til med den lille.. Er supertrøtt hele tiden, kvalm og svimmel så har heldigvis noen symptomer, men er uansett kjempebekymret! Tror alt er bra, for med brunt blod går det som regel bra.. Jeg er 7 uker imorra.
Lykke til :-) håper alt står bra til! Er ikke rart vi blir bekymret :-)

Takk for svar :-) da har jeg vært hos legen, hun mente det sikkert ikke var noe og bekymre seg for, vi kunne målt hcg nivået, men siden jeg reiser til syden på lørdag fikk vi ikke 2dagers mellomrom på prøvene. så fikser dette når vi kommer hjem hvis jeg fremdeles var i tvil ;-)

har no fått kjenne på både kvalme og murringer idag så det er vel ett godt tegn :-)

Takk for svar :-) da har jeg vært hos legen, hun mente det sikkert ikke var noe og bekymre seg for, vi kunne målt hcg nivået, men siden jeg reiser til syden på lørdag fikk vi ikke 2dagers mellomrom på prøvene. så fikser dette når vi kommer hjem hvis jeg fremdeles var i tvil ;-)

har no fått kjenne på både kvalme og murringer idag så det er vel ett godt tegn :-)
Høres bra ut! :D Du skal se dette går veien for dere! Kos deg i Syden du og ikke tenk på det (yes det er lett å si, ikke like lett å gjøre)

Back
Topp