FRIKER SNART UT HER!!!

High_Voltage

Betatt av forumet
Livet mitt består av mat. Noen lever AV maten, jeg lever FOR maten. Det beste i min verden er bacon, men i dag har tanken på bacon gjort meg kvalm :( Tenk om mine følelser for bacon går samme vei som tunfisken gikk da jeg gikk gravid med junior?? *hyperventilere*

Flere som begynner å reagere på mat allerede? :p

Jeg har generelt sett dårlig matlyst :-(

Jeg har også veldig dårlig matlyst.. spiser fordi jeg må og da blir jeg STAPPMETT selv om jeg eter bittelitt. Så blir jeg fort sulten igjen :P

Men jeg har ikke hatt NOE søtsug siden EL... ingenting.

Ga til og med bort ene sjokoladen jeg fikk på jobb i dag :P

Dårlig matlyst her og, husker fra sist at jeg gikk noen kg ned til å begynne med. :-/

Bare dårlig matlyst her for tiden og.. går å er småkvalm hele tiden.. så eneste jeg gjør føler jeg selv er å småspise dagen lang for å holde kvalmen i sjakk....
Takk gud for grlnne epler og bananer!!

Om det hjelper noe på matlysten til dere andre, så driver jeg og lager en sitronterte <3 tenker å spise den med pisket krem... Gleder meg! håper det ikke blir nedtur.

Liten matlyst her. Eple funker, og mintdrops for å fikse litt på kvalmen.
frister overhode ikke med sjokolade, siste jeg ville spist nå..

Oppdatering på sitronterten: Klarte å glemme å ha egg i deigen! Haha! Så det ble kveldens største nedtur. Men jeg prøver meg på nytt i dag! Kanskje jeg legger ut bilde? :-D

Jeg har dårlig matlyst :( plutselig kan jeg bli kjempe sulten, men spiser ikke all verden før det blir mett

Jeg er sulten hele tiden om dagen ;) med første man kastet jeg opp i fra dag en omtrent. Nå kjenner jeg kvalmen så vidt det er innimellom. Men ikke sånn at det plager meg. Skulle nesten ønske jeg ble litt kvalm så jeg ikke blir helt hval :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hva skjer med at jeg våkner klokken tre midt på natta, og er DRITSULTEN??? :disgust

Jeg vet av erfaring at kroppen min reagerer dårlig på mat hvis jeg spiser det på natta, så jeg drakk litt vann. Holdt på å brekke meg... av VANN?

Jaja... Sånn går no dagan...

Back
Topp