Frigjøringsdagen!

Mumfie

Elsker forumet
I den ære har jeg bestemt meg for å frigjøre meg selv fra måneder med nedtrykking, maktkamper og manipulering fra bf(som nå er det eneste han er for meg).

Og ble invitert med på dansketur av ei venninne i helgen! :-D

Men hvordan skal jeg klare å fortsette å tenke på meg selv? Jeg faller hele tiden tilbake på at det er så synd på barna våre, hvis vi ikke er sammen. og at de fortjener å ha både mamma og pappa hele tiden. Så ender jeg opp med å holde ut og prøve litt til for barnas skyld. Jeg må klare å huske på at dette er det beste for MEG.

Nei det trenger du ikke tenke. Om du og bf ikke har et godt forhold så er det bedre for barna at dere ikke er sammen. Men viktig for barna er at dere kan samarbeide godt og ikke krangler. Har selv foreldre som overhodet ikke passet sammen. De skilte seg da jeg var 14 men skulle nok ha gjort det lenge før. Det er ikke noe poeng i å være sammen pga barna men det er et poeng i å kjempe for forholdet så godt en kan når en har barn. Og når det ikke hjelper, da skal man bryte opp og leve separate liv men med barnas beste i tankene.

Vær sterk og velg det som er best for deg!

Jeg har tenkt på barna og bare barna i over to år, og ser nå to mnd etter at faren flyttet ut at de har det mye bedre nå enn før, ungene merker utrolig godt at du ikke har det bra.

Tenk på deg og hvordan du vil ha det. En lykkelig mor, betyr masse for barna enn en som er ulykkelig. Stor klem♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Signerer de over her. Gjør d som er best for deg, og d vil være d beste for både de og barna

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hvem vet, kanskje opplever du det samme som meg, at dere får et fint vennskap som kommer barna til nytte :)

Hvem vet, kanskje opplever du det samme som meg, at dere får et fint vennskap som kommer barna til nytte :)
Ja jeg håper jo det... Men han blir skikkelig dust nå, sånn kan ikke være i samme rom som meg osv...

Og tusen takk alle sammen. Det er nok det her som er riktig for oss, jeg har ikke hatt det noe bra med han på veldig lenge. Så skal bli godt å komme seg bort, og starte på nytt alene sammen med små guttene mine :)

Ja jeg håper jo det... Men han blir skikkelig dust nå, sånn kan ikke være i samme rom som meg osv...

Og tusen takk alle sammen. Det er nok det her som er riktig for oss, jeg har ikke hatt det noe bra med han på veldig lenge. Så skal bli godt å komme seg bort, og starte på nytt alene sammen med små guttene mine :)

Han var slik eksen min også, helt til han fikk flyttet ut. Nå to mnd etter har vi det veldig kjekt når vi er sammen, kan snakke med ham om det meste osv.

Han var slik eksen min også, helt til han fikk flyttet ut. Nå to mnd etter har vi det veldig kjekt når vi er sammen, kan snakke med ham om det meste osv.
Oi, så bra! Håper virkelig vi kan få det sånn også, får barna sin skyld!

Ja, vi har virkelig funnet ut at det ikke fungerer for oss å bo sammen lenger, og hvis det fortsetter som det er nå så tror jeg ungene virkelig vil tjene på det.

Bare så enkelt som at han tar eldste min også annenhver helg og de ettermiddagene han har dem, selv om det ikke er hans.

Ja, vi har virkelig funnet ut at det ikke fungerer for oss å bo sammen lenger, og hvis det fortsetter som det er nå så tror jeg ungene virkelig vil tjene på det.

Bare så enkelt som at han tar eldste min også annenhver helg og de ettermiddagene han har dem, selv om det ikke er hans.

Så bra han tar han eldste også. De er vel knyttet godt sammen de også, for dere var vel sammen en stund? Så bra dere har funnet ut at deg funker best for dere. Da blir nok det det beste for ungene også :)

Så bra han tar han eldste også. De er vel knyttet godt sammen de også, for dere var vel sammen en stund? Så bra dere har funnet ut at deg funker best for dere. Da blir nok det det beste fo neglene også :)

Jo, vi var gift i nesten 10 år, han var inne i bildet fra eldste min var 3 mnd :) Men, det er ingen selvfølge at han skulle stille opp. Særkullsbarn er gjerne de største taperne under samlivsbrudd desverre.

Jo, vi var gift i nesten 10 år, han var inne i bildet fra eldste min var 3 mnd :) Men, det er ingen selvfølge at han skulle stille opp. Særkullsbarn er gjerne de største taperne under samlivsbrudd desverre.
Ja, det blir vel ofte dessverre sånn. Men kjempe bra at han stiller opp for sønnen din da! Det er stort av han :)

Ja, det blir vel ofte dessverre sånn. Men kjempe bra at han stiller opp for sønnen din da! Det er stort av han :)
Ja, han er suveren :)

Håper det ordner seg til det beste for deg og ungene også

Back
Topp