Friends vintersko

Babelle

Forumet er livet
Noen med erfaring?
Var på tilbud på Obs til 99,- så da kunne jeg ikke bare gå rett forbi [8D]

ingen?

I fjor var det kåret til en av de beste, men i år var de ikke like bra leste jeg i Foreldre og Barn.

Hadde dei til småen for noen år siden. Og dei var grusomme. Trange så det var så viodt det var plass til sokken og ankelen nedi, buksa måtte være uttapå skoen[:-] Vanskelige å få på! Holdt han ikke varm eller tørr.

Og testens taper i år[;)]

ORIGINAL: Gitte__

Hadde dei til småen for noen år siden. Og dei var grusomme. Trange så det var så viodt det var plass til sokken og ankelen nedi, buksa måtte være uttapå skoen[:-] Vanskelige å få på! Holdt han ikke varm eller tørr.

Og testens taper i år[;)]

Uffda [&:]

Slaktet i test de to siste årene..

Har de til mine men har idag måtte kjøpt sorelsko for friends-skoene ble for kalde. Er helt grei og fin og bruke til sånn frem og tilbake bruk, sånn på butikk og besøk osv. Men ikke til å være ute å leke i.

Hadde dem i fjor, knallgode. Har Viking i år, da han har vokst i bena. Men her om dagen tok jeg på ham Friends fra i fjor og de holdt gjennom snø og frost hele dagen. Vedder på de er like gode, om ikke enda bedre i år. Hadde løpt og kjøpt!

Og ang disse testene- de tester ETT par sko av hvert merke. Det KAN være produksjonsfeil på AKKURAT DET paret samme hvilket merke.

ORIGINAL: *Eternal*

Hadde dem i fjor, knallgode. Har Viking i år, da han har vokst i bena. Men her om dagen tok jeg på ham Friends fra i fjor og de holdt gjennom snø og frost hele dagen. Vedder på de er like gode, om ikke enda bedre i år. Hadde løpt og kjøpt!

Og ang disse testene- de tester ETT par sko av hvert merke. Det KAN være produksjonsfeil på AKKURAT DET paret samme hvilket merke.

To år på rad? [8|] Folk gjør nå som de vil. Jeg mener nå at pris og kvalitet henger sammen.

Ok, ikke vet jeg. Gikk for Viking i år, og de blir han faktisk litt fuktig i føttene av i dette slapseværet. Det blir han ikke av Friends sine. Man må nok prøve seg frem ja

vi har de i år, og jeg kjøpte et par til neste år idag. Tørr og varm er han hele tiden. Buker sorelsko når det er ekstra kaldt. Men gull verdt som vanlig vintersko for oss hvertfall.

Back
Topp