Friends støvlene

Nugatti

Glad i forumet
fra obs.

Noen som har erfaring med de?????

Jepp! Barna hadde de i fjor og jeg er super fornøyd med dem - dt var de eneste skoene/støvlene de brukte hele vinteren!! De har fått andee støvler i gave i år, om ikke hadde jeg lett kjøpt friends

ingen erfaring, men de ble testet i nye foreldre og barn. Og kom ut som dårligst i test, de er ikke vanntette. Mener de har kommet ut bra tidligere år, men da har kanskje pris hatt mer innvirking på utfallet av testen.

Gode erfaringer, men de kom dårlig ut i testen hos Foreldre og barn... [8|] Men kommer nok veldig mye an på hva slags vær det er; tørt vintervær eller vått vestlands-vær... [8D]

Jeg har kjøpt de til mine nå, det er de med snøring og fòr, sant...?
De virker vertfall kjempegode!

Lurer veldig på hva jeg skal gjøre jeg altså[8|]

Se i bladet Foreldre og barn. [:)] Dersom de ikke er så veldig bra til å holde fuktighet ute, så gjør det kanskje ikke noe dersom du bor en plass der det er kaldt og snø - i forhold til der hvor det regner mye. Men da bruker du jo støvler.... [8D]

jeg bor i bergen, min eldste har bare hatt ecco sine. Aldri brukt støvler på vinteren, men alltid tørr.. Så er klimaet som i bergen ville jeg ikke kjøpt friends sine[;)] Greit de bruker støvler om det er skikkelig regnvær, men når det er kaldt og vått er det ikke noe særlig med støvler.. Og cherox kan fort bli klamt inni.

Mine hadde friends støvler i fjor i tillegg til cherox fra obs å de var aldri hverken kald eller våt på føttene så de blir kjøpt her i år også...
Når bor vi i buskerud å nedi liksom så her holder de i massevis!!!!

har hatt de i flere år til alle mine, og har kjøpt de igjen i år også. Mine har ikke vært våte i de, men er det kliss klass ute bruker de cherrox.

Obs selger de forresten til 149kr nå[:D]

Back
Topp