fri fra jobben..

vinglepia

Forumet er livet
hvordan ordner dere det sånn praktisk med jobben når dere skal på klinikken av en eller annen grunn?

velferdsperm, fri, eller hva gjør dere?

Jeg har blitt bedt å søke velferdspermisjon. Har også tatt ut egenmelding. Snakk med sjefen din, kanskje like greit å si hva du skal, så finner de en løsning[:)]

På ul har jeg brukt velferdspermisjon, uttak og innsett har det vært sykemelding..

sykemelding[;)]

Jobber skift så fikk stortsett lagt timene til når jeg ikke var på jobb. Var ikke det mulig ble det som en legetime, man kan jo gå til legen i arb.tida dersom det ikke er mulig å få det utenom, så da ble jeg ikke trekt noen ting

Fikk sykemelding fra UL til innsett og alle andre timer har jeg hatt velferdspermisjon med lønn[:)]

Har dere fortalt sjefen hva dere skal da? Hva skriver dere i søknaden om velferdspermisjon?

ORIGINAL: Amodi

Har dere fortalt sjefen hva dere skal da? Hva skriver dere i søknaden om velferdspermisjon?

På merknad har jeg skrevet "ultralyd hos spesialist". Fikk da velferdspermisjon m/lønn..
Sjefen min vet hva vi holder på med, så hun er informert på forhånd.. [:)]

sjefen min vet det, men jeg er bare utleid gjennom et bemanningsbyrå, så vet ikke hvilke rettigheter jeg har. var bare nysgjerrig på hvordan dere andre gjør det.

i vårt tilfelle blir jeg jo borte en hel dag for forsamtale grunnet kjøring osv.

Back
Topp