freshe opp stua oppdatert

hhennes

Forumet er livet
har sikkert den kjedligste stuen som finnes.. ingen bilder på veggen. ingen pynt..

kun store brune møbler. og noen grønne planter. noen bbrune puter..

veggene er hvite,samt gardinene..

må gjøre etc.. men er ikke så flink til sånn.

noen som vet f.eks hvilke farger jeg kan velge. evt forslag til kunst/bilder ol.

har valgt en knasj oransje farge som jeg ønsker å ha i stuen. går fint til brunt.
men hvor har de oransje pynt???????????????

bestill bilder av babyen din å pynte veggene med;)

og ettersom det er vår/sommer kan du jo freshe opp med litt lyse farger :D (grønn,turiks osv)

gravidjente
Senior medlem

Medlem siden: 04.03.2009
Jeg er fra: Helgeland
Status: pålogget bestill bilder av babyen din å pynte veggene med;)

og ettersom det er vår/sommer kan du jo freshe opp med litt lyse farger :D (grønn,turiks osv)

men bør en ha 2 slags pynt å skifte mellom sommer og vinter?
hadde tenkt å vente med bilder til hun er 1 år. men får se om vi ikke snart får gå til fotografen.

Jeg har også store planer om å freshe opp stua hjemme, hadde tenkt å kikke i forskjellige butikker (indiska, skeidar, bohus..)
Synd at det er så dyrt [:'(]

Kjøp puter, pledd, lys, duk, (kanskje gardiner og tepper?) i samme farge, og gjerne knæsj farge på sommeren som rosa, lime, turkis (men ikke for mye fargeartikler da...) Så kan du enkelt bytte til høsten med tilsvarende artikler i annen farge (gull, brun, lilla etc..). [;)]
Kjøp et stort lerret og trekk med f.eks. silketrykk i samme knæsj farge, - vips - stort bilde på veggen.
Blomster i matchende farger?
Veggord?
Lysestaker?

Ikke alt av pynt nei.. men selv skifter jeg en god del ut når sommeren kommer jeg:) trenger jo ikke så mye av telysholdere å div om sommeren ;) tar blir det litt mere blomster å litt "lettere" pynt! ;)

Pynt med tepper å puter, nye duker å litt friske (plast) blomster :D

ORIGINAL: awenka

gravidjente
Senior medlem

Medlem siden: 04.03.2009
Jeg er fra: Helgeland
Status: pålogget bestill bilder av babyen din å pynte veggene med;)

men bør en ha 2 slags pynt å skifte mellom sommer og vinter?
hadde tenkt å vente med bilder til hun er 1 år. men får se om vi ikke snart får gå til fotografen.

masse gode tips.

var innom tanken på å ha knasj rosafarge(litt mørk.)
og så kjøpe brune gardiner..

men sånn tepper så har vi katt.. så må ha et som ikke trekker til seg så mye hår..

Vet ikke hvor de har oransje pynt for tiden, jeg [8|]
Lønner seg kanskje å bestemme farge etter hva som finnes i butikkene?
Enig at det passer, men brun og rosa passer jo også perfekt da  Og rosa finnes det masse av nå. Knæsj, eller romantisk lys rosa. Om man velger romantisk, kan man jo kombinere med blomstrete og sommerlige puter, blomsterpotter, hekla duker etc.?

Minismurf
Senior medlem

Medlem siden: 29.09.2008
Status: pålogget Vet ikke hvor de har oransje pynt for tiden, jeg
Lønner seg kanskje å bestemme farge etter hva som finnes i butikkene?
Enig at det passer, men brun og rosa passer jo også perfekt da Og rosa finnes det masse av nå. Knæsj, eller romantisk lys rosa. Om man velger romantisk, kan man jo kombinere med blomstrete og sommerlige puter, blomsterpotter, hekla duker etc.?

du sier noe.. har vært i haugevis av butikker.. å funnet svært lite:(

Har du ein black design butikk i nærheten?[:)]

Der pleier de ha lys,duker og stesj i forskjellige farger[:)]

Marie__
Super medlem

Medlem siden: 31.01.2007
Jeg er fra: Bergen
Status: ikke pålogget Har du ein black design butikk i nærheten?

Der pleier de ha lys,duker og stesj i forskjellige farger

får søke det opp. takk_=

Back
Topp