Fresh til fødsel?

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Noen har jo allerede "tjuvstartet" og fått babyene sine, men til alle dere som venter; skal dere freste dere noe opp i forkant av fødselen?

Idag var jeg på spa og nøt en fantastisk behandling som jeg fikk i gave på babyshoweret mitt. Det var helt herlig, og med nyfargede vipper og bryn føler jeg meg så mye freshere de dagene jeg ikke orker sminke! :D
I morgen har samboeren sagt han skal hjelpe meg med hårfjerning på leggene, og i tillegg skal jeg prøve å lakke neglene på fingre og tær, da kommer jeg til å føle meg litt bedre når barseltiden starter :D

Noen har jo allerede "tjuvstartet" og fått babyene sine, men til alle dere som venter; skal dere freste dere noe opp i forkant av fødselen?

Idag var jeg på spa og nøt en fantastisk behandling som jeg fikk i gave på babyshoweret mitt. Det var helt herlig, og med nyfargede vipper og bryn føler jeg meg så mye freshere de dagene jeg ikke orker sminke! :D
I morgen har samboeren sagt han skal hjelpe meg med hårfjerning på leggene, og i tillegg skal jeg prøve å lakke neglene på fingre og tær, da kommer jeg til å føle meg litt bedre når barseltiden starter :D
Kommer nok ikke til å gjøre så mye annet enn jeg pleier egentlig. Egenpleie, negelakk, farge bryn, hjemmespa til ansikt. Jeg tenkte ikke på meg selv og hvor fresh jeg var i det hele tatt sist, så jeg regner med at jeg ikke kommer til å tenke på det nå også. Kjenner litt på at etterveksten burde vært tatt, men ingen krise, så det kan ordnes etter fødsel også :)

Sist gang så prøvde jeg det med rier (trodde det kun var vanlige kynnere :p ) tok en dusj, lakkerte neglene... Men så økte smertene og jeg endte i stede opp med å se ut som noen lilla minions! Klarte ikke børste håret, og neglelakken ble aldri tør :hilarious:

Denne gangen håper jeg at jeg bare fortsetter med å ha neglelakk som jeg vedlikeholder, og at håret ikke floker seg.

Nånei!
Skulle gjerne hatt meg en hårklipp, men orker bare ikke. Er nydusjet da, så jeg kan føde nå liksom :p
Haha ja det tenker forsåvidt jeg også hver gang jeg er nydusjet :p
Idag kom endelig varmen til nord, og jeg sitter ute og soler meg. Tenker samtidig det er bra mannen skal fikse leggene mine idag, det trengs :p

Hmm.. Jeg tenker neglelakk er noe man ikke får tid til å fjerne igjen. Eneste jeg har gjort av "selvpleie" er å klippe negler og trimme bryn [emoji23]

Har ønsket meg vippeløft og fiksing av neglene til bursdagen av mannen, så får se om jeg får det:p

Ellers er det å prøve å få barbert legger og under armene, og tatt neglelakk på tærene jevnlig før termin :p
Har og planer om å få farget håret, skulle klippet og, men orker ikke sitte i frisørstolen:p

Her er jeg fornøyd med å være dusjet og barbert legger/under armer :hilarious: Sist reiste jeg til føden i nattskjorta (men nydusjet) og orket ikke: les nektet, å skifte før baby var født :inpain:

Back
Topp