Hei jenter
Nå trenger jeg hjelp fra dere.
Er så fryktelig engstelig for at det skal være noe galt selv om testene bare bli sterkere. Har mange SA og MA bak meg.
Siden jeg går rundt og stresser så mye med dette kontaktet jeg gynekologen der jeg skal ta tul neste uke og hun sa det var mulighet for å få presset meg inn tidligere men at man ikke kan se hjerteslag før embryo er seks fulle uker. Er det bare meg som surrer eller er det ikke slik at hjertet begynner å slå 5+0 eller 5+1?
Jeg er 5+2 i dag, og regner med jeg da får time i morgen eller fredag. Ønsker jo helst å se hjerteslag.. men syntes da det er all mulighet for å kunne se dette før helgen?
Nå trenger jeg hjelp fra dere. Er så fryktelig engstelig for at det skal være noe galt selv om testene bare bli sterkere. Har mange SA og MA bak meg.
Siden jeg går rundt og stresser så mye med dette kontaktet jeg gynekologen der jeg skal ta tul neste uke og hun sa det var mulighet for å få presset meg inn tidligere men at man ikke kan se hjerteslag før embryo er seks fulle uker. Er det bare meg som surrer eller er det ikke slik at hjertet begynner å slå 5+0 eller 5+1?
Jeg er 5+2 i dag, og regner med jeg da får time i morgen eller fredag. Ønsker jo helst å se hjerteslag.. men syntes da det er all mulighet for å kunne se dette før helgen?

masse lykke til!
følte meg nesten litt grisk, men før jeg bestilte den jeg har torsdag 15. juli, så la jeg også inn ønske hos en annen privat gyn, og nå ringte de og sa de hadde tid til mandag! Så da blir det TUL på mandag, og hvis alt ser bra ut så blir det også på torsdag

Som føles ut som en eeeevighet så tidlig i svangerskapet, synes jeg ... Poenget mitt er at det er veldig små marginer så tidlig i svangerskapet