Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legen nekter å gi meg noe, da jeg har blitt gravid tidligere på lang syklus. Endte i MA da, men han mener det er unødvendig å gi meg medisin :/Metformin i lav dose hjalp meg. Brukte å ha EL på cd 20 ca og med metformin (i tillegg til lavkarbo) kom den på CD 16 og da satt spiren.
Legen nekter å gi meg noe, da jeg har blitt gravid tidligere på lang syklus. Endte i MA da, men han mener det er unødvendig å gi meg medisin :/
Legen mener at det er helt normalt å ha en syklus på 38 dager, så lenge den er stabil. Og den er jo det. Ble gravid med el på cd 24, men endte i ma. Eneste gale med blodprøvene mine var lavt shbg økt hårvekst, som indikerer pco.. Men gyn fant ingen cyster på eggstokkene og mener derfor at det ikke er noe galt..Er det fastlege eller gynekolog? Ble gravid med nr 1 på CD 60 da og nr 2 satt første PP veldig kjapt. Denne gangen brukte jeg lengre tid og etter 5 mnd begynte jeg å bli utålmodig, fikk tips om metformin fra en kollega som er lege siden jeg har pco. Vet ikke om det var tilfeldig at den satt nå da, men har hørt at metformin forbedrer eggmodningen hos dem med pco. Har du prøvd lenge da?
Legen mener at det er helt normalt å ha en syklus på 38 dager, så lenge den er stabil. Og den er jo det. Ble gravid med el på cd 24, men endte i ma. Eneste gale med blodprøvene mine var lavt shbg økt hårvekst, som indikerer pco.. Men gyn fant ingen cyster på eggstokkene og mener derfor at det ikke er noe galt..
Be legen henvise deg til gynekolog. Legen min sa at PCOS er noe gynekologen er best påOkei, for legen mente at man måtte ha cyster. Jeg ble gravid på pp 8 (som tok et år) og det endte i MA. Har lest meg opp på lav shbg og alle stuider mener at det er pco, og jeg har økt hårvekst. Svarte hår rundt brystvorter, svarte hår under navlen og små svarte hår på innsiden av lårene. Jeg har bytta fastlege nå, så håper å få mer hjelp nå. Var hos privatlege og han tok blodprøver å sjekka sæd til mannen, alt var bra bortsett fra at jeg har veldig lav shbg, men han mente bestemt at det ikke var pco siden jeg har eggløsning og ikke cyster på eggstokk..